Want de lab is toch maar tijdelijk bij jullie?
loopsheid
Moderator: Lizzy
Re: loopsheid
Marja, het is duimen voor een late loopsheid , want je hebt nu een lab.reu in huis, nou dat wordt dan aardig feest...leuk is anders 
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
hihi.....ik heb (een niet tijdelijke) cattle reu in huis, en ze beginnen het steeds leuker te krijgen met elkaarde Meiden schreef: Marja, het is duimen voor een late loopsheid , want je hebt nu een lab.reu in huis, nou dat wordt dan aardig feest...leuk is anders
Bantu zit vandaag op haar 9e dag, dus het weekend is het feest hier in huis. Ik ga ze vannacht maar eens apart houden want ze zijn afgelopen nacht behoorlijk aan het spoken geweest
-
poohbeertje52
de meiden , klopt hij is van mijn zoon , en ik duim idd voor late loopsheid maar ja we kunnen er niks aan veranderende natuur gaat z,n loop zullen we maar zeggen

Ja ja ik heb jouw "situatie" ook gelezen.trimsalon schreef: hihi.....ik heb (een niet tijdelijke) cattle reu in huis, en ze beginnen het steeds leuker te krijgen met elkaar![]()
Bantu zit vandaag op haar 9e dag, dus het weekend is het feest hier in huis. Ik ga ze vannacht maar eens apart houden want ze zijn afgelopen nacht behoorlijk aan het spoken geweest![]()
Maar je hebt nog lef om ze tot nu toe bijelkaar te houden, al is het haar eerste loopsheid, erzijn altijd uitzonderingen....
Een van mijn meiden wacht niet tot dag 10 hoor........die haalt h`m zelf wel " uit den broek " al voor die tijd !! ( ben ik zo netjes genoeg gebleven? )
-
poohbeertje52
ja hoor was netjes genoeg
en nee ze zitten wel apart komt ook omdat de labrador , misty niet om zich heen wil wij denken dat het komt omdat ze super druk is en hij zo iets heeft van laat mij alsjeblieft met rust