loopsheid

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: loopsheid

de Meiden
5-sterren
5-sterren

Bericht door de Meiden »

Marja, het is duimen voor een late loopsheid , want je hebt nu een lab.reu in huis, nou dat wordt dan aardig feest...leuk is anders >:(
Want de lab is toch maar tijdelijk bij jullie?
*Monique
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Monique »

de Meiden schreef: Marja, het is duimen voor een late loopsheid , want je hebt nu een lab.reu in huis, nou dat wordt dan aardig feest...leuk is anders >:(
Want de lab is toch maar tijdelijk bij jullie?
hihi.....ik heb (een niet tijdelijke) cattle reu in huis, en ze beginnen het steeds leuker te krijgen met elkaar :D :D
Bantu zit vandaag op haar 9e dag, dus het weekend is het feest hier in huis. Ik ga ze vannacht maar eens apart houden want ze zijn afgelopen nacht behoorlijk aan het spoken geweest ;)
poohbeertje52

Bericht door poohbeertje52 »

de meiden , klopt hij is van mijn zoon , en ik duim idd voor late loopsheid maar ja we kunnen er niks aan veranderende natuur gaat z,n loop zullen we maar zeggen  ;) ;)
de Meiden
5-sterren
5-sterren

Bericht door de Meiden »

trimsalon schreef: hihi.....ik heb (een niet tijdelijke) cattle reu in huis, en ze beginnen het steeds leuker te krijgen met elkaar :D :D
Bantu zit vandaag op haar 9e dag, dus het weekend is het feest hier in huis. Ik ga ze vannacht maar eens apart houden want ze zijn afgelopen nacht behoorlijk aan het spoken geweest ;)
Ja ja ik heb jouw "situatie" ook gelezen. :D
Maar je hebt nog lef om ze tot nu toe bijelkaar te houden, al is het haar eerste loopsheid, erzijn altijd uitzonderingen.... ;)
Een van mijn meiden wacht niet tot dag 10 hoor........die haalt h`m zelf wel " uit den broek " al voor die tijd !! ( ben ik zo netjes genoeg gebleven? ) :shy:
poohbeertje52

Bericht door poohbeertje52 »

ja hoor was netjes genoeg ;D ;D en nee ze zitten wel apart komt ook omdat de labrador , misty niet om zich heen wil wij denken dat het komt omdat ze super druk is en hij zo iets heeft van laat mij alsjeblieft met rust

Plaats reactie