vandaag de operatie * het komt goed *

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: vandaag de operatie

sandrra
5-sterren
5-sterren

Bericht door sandrra »

Ah wat naar dat ze zich zo beroerd voelt. Zou misschien van de narcose kunnen zijn.
Fijn dat verder alles goed met haar gaat.
Greece
5-sterren
5-sterren

Bericht door Greece »

Die misselijkheid zal van de narcose zijn. Het spugen ook en mss ook omdat ze nu een wel erg lege maag heeft. Mag ze vandaag al eten? (Niet dat ik het zou aanbieden, pas morgen zou ik kijken of er wat in gaat)Mijn ervaring is dat ze als ze een goede nacht hebben gehad de volgende dag weer goed te pas zijn. Maar ze heeft natuurlijk buiten de operatie ook een ontsteking (gehad), dus dubbel op. Sterkte en een knuffel voor haar.
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Wat jammer dat ze zo beroerd is.
Geeft de patient maar een heerlijke knuffel!

:bigarmhug: :bigarmhug:
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

Wanneer ze vanmorgen om 9 uur is geopereerd en je kon haar om 2 uur alweer ophalen...
dan vind ik dat wel heel vlug hoor. :o
Daarom blijven  ze meestal voor 1 nachtje bij de DA.
Dan kunnen ze daar in de gaten worden gehouden en maak jij je ook niet over bezorgd waneer ze nog niet helemaal bij zijn van de narcose..
Daarom denk ik ook dat wanneer je ze de volgende dag pas ziet, dat alles er veel beter uit ziet en de hond zich 'n stuk beter voeld!
Dus ik hoop dat 't morgen bij jou dan ook het geval zal zijn en dat ze 'n stuk beter voeld!
Wanneer ze wat wil drinken,geef dan 'n klein beetje tegelijk, geen liters water in 1 keer, en geef alleen eten wanneer ze het zelf wil, en ook met kleine beetjes tegelijk.
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Ze ligt nog steeds te liggen. Niet meer gespuugd. Dus dat zal voorbij zijn. Ook nog niet gedronken of gegeten. Dat laatste had ik, gezien haar verleden met eten, ook niet verwacht. Volgens de brief die we meekregen moeten we ons op dat punt pas na 2 dagen zorgen te maken. Als ze morgen niet drinkt wordt ik wel bezorgd. Maar als ze over 2 dagen nog niet eet, ben ik niet direct verontrust. We weten dat ze slecht eet bij stress, en dit is toch wel stress. Mevrouw wil niet apart liggen. Ik zat bij haar, met de deur open, maar ze ging bij de tv liggen, zo van, daar lig ik normaal ook als het avond is. Dus nu zitten we daar. Blijf vannacht maar bij haar slapen. Heb het afgelopen jaar al zoveel op de bank geslapen dat deze nacht erook wel bij kan. Wellicht ontwaakt ze vannacht wat. En ik hoop ook dat ze zich morgen beter voelt.
*Lia*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Lia* »

Beterschap voor de patiënt
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Sterkte met de patient!!!
Brecht
3-sterren
3-sterren

Bericht door Brecht »

heel veel sterkte met de patient  :-*
Greece
5-sterren
5-sterren

Bericht door Greece »

Als ze vannacht lekker heeft geslapen zul je zien dat ze morgen attenter is. De narcose moet ze toch uitslapen. Mss een ideetje om morgen  wat bouillon te geven als je bang bent dat ze niet gaat drinken. Als het mij te lang duurde voordat er gedronken werd deed ik dat. En als er iets in de maag zat werd het eten ook aantrekkelijk.
Greece
5-sterren
5-sterren

Bericht door Greece »

En hoe is het nu met de patient?
Frummel
3-sterren
3-sterren

Bericht door Frummel »

:bigarmhug: voor Theemuts!
Hopelijk voelt ze zich vandaag beter.
coby.p
5-sterren
5-sterren

Bericht door coby.p »

ook ik ben reuze benieuw, hoe het nu met haar gaat
heeft ze goed geslapen?
hoe is ze vandaag?
eet, drinkt ze weer?

coby
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Ik was vandaag al om zeven uur de deur uit en heb haar net pas weer gezien. Ik vind haar nog wat tegenvallen, ze ligt roerloos op één plek, met haar buik tegen de grond gedrukt. Ze heeft wel gegeten, boven verwachting, niet veel, wat haasspiervlees, en wat konijnenkarkas. En ze wilde ook even een plas doen. Maar ik wil vast te vlug. De wond ziet er wel mooi uit, erg mooi zelfs, heb dat zelden gezien. Maar in mijn herinnering was de vorige hond die geholpen werd al verder opgeknapt, maar goed die had geen onststeking. Wellicht maakt dat verschil. Maar even kijken hoe het morgen is, en anders even de kliniek bellen.
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Ik zou het wel goed in de gaten houden. Ook honden met een ontsteking horen al snel weer op te knappen.
Kun je haar temperaturen?
kira
5-sterren
5-sterren

Bericht door kira »

Als ik vanmiddag thuis ben zal ik even temperatuur opnemen. Ze was vanochtend nog steeds erg matjes en ze blijft plat op haar buik liggen en niet op haar zij. Snap ik niet, ik bedoel de wond is echt erg mooi, buik is heel rustig, niets aan te zien. Ze kwam vanochtend wel naar de deur lopen toen ik naar beneden kwam, maar haar woef woef woef deed ze niet. Ben nu niet thuis en kan dus niets zien (er is wel iemand thuis hoor). Vanmiddag nog maar eens kijken. In het verleden heeft ze emotietotaal druppels (zo heette die volgens mij) gehad, toen was ze ook zo matjes, zou ik die zonder problemen kunnen geven? Of zou dat ook averechts kunnen werken? Hoop dat als ik zo thuis kom ze weer woef woef woef zegt. Gisteravond wilde ze niet eten. Maar ik vind dat bij haar een slechte graatmeter omdat ze met eten altijd moeilijk is. Maar even afwachten tot dat ik weer thuis ben.

Plaats reactie