Dan zal de zalmfilet van de Lidl of aldi ook wel geschikt zijn toch??trimsalon schreef: Als je een beetje geschikt (makro??) aan zalmfilet kunt komen, is dat ook een aanrader en de honden zijn er dol op![]()
Kopvlees drogen???
Moderator: Lizzy
Re: Kopvlees drogen???
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
ja hoor. Ik kocht ze wel eens bijd e makro als winstpakkerLaura2004 schreef: Dan zal de zalmfilet van de Lidl of aldi ook wel geschikt zijn toch??
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ik heb weleens kopvlees gedroogd en het blijft wel wat vetter maar is goed te doen. Ik heg ook een snijmachine en dat is echt ideaal! Verders gooi ik zo'n beetje alles in de droogmachine; wildassorti, springbok, antilope, kipfilet, tong, hart, lever, paard, de enkelvoudige versies van Duck. Kortom nooit gebrek aan variatie 
Ik heb gisteren vis gedroogd. Van die blokken koolvis laten ontdooien, uitknijpen en in stukjes knippen. Ze zijn perfect gedroogd! Doodles haalt alle trucjes uit de kast als ie denkt dat ie zo'n visstukje krijgt.... 
ik vond koolvis juist helemaal niet fijn, het viel in kleine blokjes uit elkaar
Ik weet het niet meer LAura, het lijkt mij gewoon niet fijn
Zalmfilet blijft toch ook vet ?? ik heb het nog nooit geprobeerd

Ik weet het niet meer LAura, het lijkt mij gewoon niet fijn
Zalmfilet blijft toch ook vet ?? ik heb het nog nooit geprobeerd
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
nee hoor ik vond het erg mooi ingedrrogdNynke F schreef: ik vond koolvis juist helemaal niet fijn, het viel in kleine blokjes uit elkaar![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet meer LAura, het lijkt mij gewoon niet fijn![]()
![]()
![]()
Zalmfilet blijft toch ook vet ?? ik heb het nog nooit geprobeerd![]()
![]()
![]()
-
Jeroen Otto
- 1-ster

- Contacteer:
Kopvlees bleef bij mij idd ook erg vet, ik doe het niet meer....
Heb wel een hele lading maagjes, hartjes en niertjes gekocht (kip) !
Heb wel een hele lading maagjes, hartjes en niertjes gekocht (kip) !
Ik heb altijd heel mager kopvlees, dus dat gaat wel okee.
De laatste keer heb ik het haasorgaan van Herby gedroog , daar zat ook long bij.
Het heeft ze heerlijk gesmaakt.
Meestal droog ik eendenhartjes en konijnlever, als het ietsje vet blijft vind ik neit erg.
Met de behendigheid hebben ze geen tijd om te kauwen en halfzachte snoepjes gaan het makkelijkste door de keel.
De laatste keer heb ik het haasorgaan van Herby gedroog , daar zat ook long bij.
Het heeft ze heerlijk gesmaakt.
Meestal droog ik eendenhartjes en konijnlever, als het ietsje vet blijft vind ik neit erg.
Met de behendigheid hebben ze geen tijd om te kauwen en halfzachte snoepjes gaan het makkelijkste door de keel.
Ik heb de blokjes laten ontdooien en uitelkaar getrokken. Dan zijn het mooie reepjes en die heb ik in stukjes geknipt. Het zijn mooie droge stevige stukjes gebleven!Nynke F schreef: ik vond koolvis juist helemaal niet fijn, het viel in kleine blokjes uit elkaar![]()
![]()
![]()
-
Happy Tail
- 5-sterren

- Contacteer:
ik houi van het runderkopvlees altijd gewoon de stukken apart die ik laat drogen. Er zitten vaak veel mooie stukken in die niet vet zijn. dan snij ik ook deze zo goed als bevroren en dan krijg je heerlijke rundvleesplakjes.
kippenhart en maagjes drogen ook makkelijk en plakjes nier gaan er ook in als snoepies. lever is pavo, maar daar moet ik dan echt even zin in hebben...plakspul
kippenhart en maagjes drogen ook makkelijk en plakjes nier gaan er ook in als snoepies. lever is pavo, maar daar moet ik dan echt even zin in hebben...plakspul