Wijsheid van een fokker.
Moderator: Lizzy
-
MirandaK
- 3-sterren

- Contacteer:
Re: Wijsheid van een fokker.
Wat knap dat jullie je kunnen inhouden. Ik heb daar altijd veel moeite mee, juist omdat ik ervan overtuigd ben dat het zoveel beter is. Maar na een paar keer flink mn neus gestoten te hebben, vermijd ik nu ook de discussie. Maar soms zeg ik toch nog wel eens iets te veel, karakterfoutje denk ik 
-
Red_Hunter
- 5-sterren

- Contacteer:
Zelfs een keer gehad dat iemand zei op mijn reactie wat ik mijn honden te eten gaf: " Kippennekken?
je weet niet wat daar allemaal in zit". Hierna was ik te verbouwereerd om een reactie te geven. Ik had kunnen zeggen, kip natuurlijk. Zij weet wel wat er in haar brokken zit dan?
Groetjes Trudie
Groetjes Trudie
Red_Hunter schreef: Zelfs een keer gehad dat iemand zei op mijn reactie wat ik mijn honden te eten gaf: " Kippennekken?je weet niet wat daar allemaal in zit". Hierna was ik te verbouwereerd om een reactie te geven. Ik had kunnen zeggen, kip natuurlijk. Zij weet wel wat er in haar brokken zit dan?
Groetjes Trudie
antwoord dus van een fokker 
Go mijn broer 3 jaar ouder en echt een kop kleiner dan ikke, toch uit hetzelfde nest (gezin) zo ook mijn eigen twee zoons verschillen echt een kop qua grote van elkaar. Toch weet ik zeker da ze de zelfde (brokken) dan wel vers)
hebben gehad
en ook de zelfde vader 
Gr. Nico
Go mijn broer 3 jaar ouder en echt een kop kleiner dan ikke, toch uit hetzelfde nest (gezin) zo ook mijn eigen twee zoons verschillen echt een kop qua grote van elkaar. Toch weet ik zeker da ze de zelfde (brokken) dan wel vers)
hebben gehad
Gr. Nico