fruitmix
Moderator: Lizzy
-
spickenstef
- 4-sterren

- Contacteer:
Re: fruitmix
dat is toch weer het grote voordeel van barf vind ik , wil je je hond mee laten snoepen van wat fruit is dat geen probleem natuurlijk met mate he ik vind het zo zalig dat ik ze eens af en toe kan verwennen 
Guus eet ook graag fruit. Banaan, appel, mandarijn. Gooi maar in het klikootje 
-
AstridvanW
- 1-ster

Onze Ollie van 11 weken is helemaal gek op maderijntjes
Hij krijgt zo af en toe een stukje. Banaan is ook lekker, helemaal als de kleine iets laat vallen 
-
annouschka
- 2-sterren

hier geef ik wel af en toe wat fruitmix bij de kefir dan.
Ook tussendoor krijgen ze geregeld een stukje, alhoewel Ellis geen grote fan is. Gaïko daarentegen is zot van alle soorten fruit en het meeste ook van mandarijntjes
Ook tussendoor krijgen ze geregeld een stukje, alhoewel Ellis geen grote fan is. Gaïko daarentegen is zot van alle soorten fruit en het meeste ook van mandarijntjes
Die twee van mij zijn ook dol op fruit. de oudste "plukt" zelf wel de aardbeien van de struiken en de kersen van de boom als ze erbij kan. Verder zijn ze dol op appel, banaan, bessen, peer...
Ik dacht dat honden wel wat fruit nodig hebben net als groenten, maar dat is dus niet zo als ik het goed begrijp. Enkel omdat ze het lekker vinden?
Ik dacht dat honden wel wat fruit nodig hebben net als groenten, maar dat is dus niet zo als ik het goed begrijp. Enkel omdat ze het lekker vinden?