Heb je je al wel goed ingelezen over het geven van versvlees?
Groetjes Rian,Ijuba,Fynn en Asani
eerste bestelling
Moderator: Lizzy
Re: eerste bestelling
Ik heb al heel wat uurtjes doorgebracht op dit forum, dus ik weet er inmiddels wel wat van! Hij krijgt al wel zijn hele leven kvv, dus rauw is niet nieuw voor hem.
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Okee 
Ik dacht dat je pas begon en dan is het wel handig als je eerst de bibliotheek induikt.
Ik geef hier altijd alles zo groot mogelijk Ijuba en Fynn kauwen alles zorgvuldig.
Maar Asani dat is echt een schrokop vorige keer een lap pens van 800 gram in 1x naar binnen.
Ik dacht dat komt er weer uit straks maar nee hoor hij had nergens geen last van.
Ik dacht dat je pas begon en dan is het wel handig als je eerst de bibliotheek induikt.
Ik geef hier altijd alles zo groot mogelijk Ijuba en Fynn kauwen alles zorgvuldig.
Maar Asani dat is echt een schrokop vorige keer een lap pens van 800 gram in 1x naar binnen.
Ik dacht dat komt er weer uit straks maar nee hoor hij had nergens geen last van.
Hier ook alles zo groot mogelijk. Mazoe die krijgt altijd schapen pens en die wegen zo'n 800 gram. De ene keer kauwt ze m netjes en de keer erop slikt ze m in 1x door en als ze te gulzig is geweest komt ie nog een keer terug en dan kauwt ze m dan netjes op 
-
calimero_a
- 4-sterren

penslap van 500 gram gaat met de nodige perforaties bijna in z'n geheel naar binnen met de instructies aan de maag 'scheuren op de kartelrandjes'
nú snap ik wat Danka doet
cali