Vraag over runderstrotten
Moderator: Lizzy
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Vraag over runderstrotten
ik geef het heel af en toe, ik reken het ook als spiervlees, want bot is het niet en orgaan ook niet..... maar niet dat ik het vaak voer hoor, het is vaak een bloederige bevleesde homp, honden vinden het matig, Dot natuurlijk lekker, die was vast een labarador in haar vorige leven... jazz blieft het niet, Blues eet alles, al is het soms met moeite 
-
Huskymeisje
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik voer wel runderstrot. De strotten die ik heb zijn altijd lekker dikke hompen met nog een stuk luchtpijp er aan. Ik koop ze per stuk, niet per kilo. De honden zijn er bij ons echt dol op. Ik doe de strot altijd doormidden en geef er dan meestal nog wat, redelijk kaal, botwerk bij.
Als ze goed bevleesd zijn wil ik ze weleens proberen. Bij v/d Mark hadden ze altijd gedroogde luchtpijp en dat vonden de honden heerlijk, weet iemand trouwens of v/d Mark die nog heeft?
-
annielaumen
- 5-sterren

Astrid moest altijd overgeven van runderstot
Ik denk dat ze te gulzig was
Heb het een tijdje niet gegeven
Ben het af en toe weer gaan voeren
Tot nu toe goed gegaan
Ik denk dat ze te gulzig was
Heb het een tijdje niet gegeven
Ben het af en toe weer gaan voeren
Tot nu toe goed gegaan
- Pauline
- 5-sterren

Runderstrot is hier een van de grote favorieten! En ook datgeen waar ze het langste mee bezig zijn. 
Ja hoor, ik heb ze een week of 4 geleden nog gehaald!Laura2004 schreef: Als ze goed bevleesd zijn wil ik ze weleens proberen. Bij v/d Mark hadden ze altijd gedroogde luchtpijp en dat vonden de honden heerlijk, weet iemand trouwens of v/d Mark die nog heeft?
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
hier krijgen ze runderstrot of hertestrot 1 keer in de 2 weken ongeveer. Vienna eet trouwens wel runderstrot maar geen hertestrot 
Heeft iemand 'n foto van runder of herten strot?
Ik heb ook geen idee hoe zoiets er uit ziet...
Ik voer het ook. 1x in de twee weken ongeveer. Het valt dan wel niet onder de noemer bot, of vlees of orgaan, maar het hoort er ook bij, denk ik. Het meeste is kraakbeen, maar voor de afwisseling lijkt het me wel goed. Goed voor de gewrichten, toch?
Falco vindt het in ieder geval geweldig, en is er ook lekker lang mee bezig.
Verteerd het overigens niet helemaal optimaal, maar dat is bij hem met alle kraakbeen wat moeilijker.
Falco vindt het in ieder geval geweldig, en is er ook lekker lang mee bezig.
Verteerd het overigens niet helemaal optimaal, maar dat is bij hem met alle kraakbeen wat moeilijker.
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
heb er niet eentje op voorraad (foto), maar wil er volgende week wel eentje maken van een runderstrot. Krijg volgende week ook hertestrotten binnen202Spots schreef: Heeft iemand 'n foto van runder of herten strot?
-
Sylvi@
- 4-sterren

- Contacteer:
Strot

Luchtpijp

Strot met luchtpijp

Luchtpijp

Strot met luchtpijp

Laatst gewijzigd door Sylvi@ op vr 12 dec 2008, 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Ohhww, zo! Cindy, heb ik van jou niet eens hertenstrotten gehad? Die vonden ze hier wel lekker inderdaad. Ik zal eens kijken hoe de bio-strotjes eruit zien 
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Ja dat kloptLizzy schreef: Ohhww, zo! Cindy, heb ik van jou niet eens hertenstrotten gehad? Die vonden ze hier wel lekker inderdaad. Ik zal eens kijken hoe de bio-strotjes eruit zien![]()
Ben heel benieuwd hoe het jouw en je doggies gaat bevallen!
De eerste lading ga ik sowieso alleen bekijken 8)Cindy de Wolf schreef: Ja dat kloptHertenstrot is tot op de dag van vandaag Misty's lievelingseten. Als je ooit toch nog herten(strot) wilt hebben geef je maar een seintje.
Ben heel benieuwd hoe het jouw en je doggies gaat bevallen!
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Bon apetitoLizzy schreef: De eerste lading ga ik sowieso alleen bekijken 8)![]()