groenteprutje

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: groenteprutje

Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Overigens geef ik de groentemix aan Sofi (Borke eet het niet) altijd puur, zonder iets erbij of er doorheen en ze is er dol op!
Ik vind het alleen wel een gedoe om het te maken en mis de laatste tijd een beetje de discipline.
Wat ik dan nog wel eens doe is een pan groentesoep maken en daar krijgt Sofi dan ook van en dat vindt ze ook heerlijk.
Daar zitten waarschijnlijk minder vitamines in dan in gepureerde rauwe groente, maar wat goed genoeg is voor mij zelf is het ook voor mijn hond  ;)

Sofi is dol op wortels en courgette, dus dat zit er bij mij altijd in ruime mate in!
202Spots
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door 202Spots »

EH schreef: Ik ruik hier nog geen nare luchtjes, dus ik hoop dat Pelle er niet zo gevoelig voor is! Krijgt een hond van spruitjes ook niet erg veel last van gasvorming? En zijn sperziebonen de enige groenten die je een beetje moet koken?
En ja, rettich is hetzelfde als daikon.
De reden om sperziebonen eerst te koken om te pahsin onschadelijk te maken was inmiddels herzien,
en ze kunnen daarom nu ook gewoon rauw gemalen/gepureerd door de mix.
Mijn honden vinden ze rauw niet lekker,dus ik blijf gewoon de boontjes 'n paar min koken.
Plaats reactie