Ik heb nu voor het eerst biologische kippenorgaantjes in de vriezer liggen, ben erg benieuwd of hij die wel gaat lusten, ik heb meer dan eens vernomen dat het wel degelijk verschilt van smaak/geur met de niet-biologische!
Jahhhaaaaa hij eet rauwe kippenlever
Moderator: Lizzy
Re: Jahhhaaaaa hij eet rauwe kippenlever
Toch raar he! Joey heeft al vanaf het begin af aan lever niet willen eten hoe ik het ook gaf! Sinds enkele maanden (al 4 jaar later...) eet hij ineens zonder gezeur zn orgaanpakketjes op! Die bestaan sinds toen uit eendenhartjes, konijnenlevertjes en konijnenniertjes. Van een kip lust ie het dus niet ??? In het begin dat ik deze pakketjes ben gaan geven knipte ik die toch al kleine orgaantjes echt nog in snippers en roerde dat door de grof gemalen paardenvlees wat hij zo yummie vond. Ben ze toen steeds in grotere stukken door het vlees gaan doen en inmiddels slurpt ie ze zo heel op
Waarom nu wel weet ik niet, zal wel gewenning zijn ofzo
In het begin propte ik de holle Makro-kwarteltjes ook nog wel eens vol met orgaantjes en dan at ie ze ook gewoon op zonder dat ie het doorhad 8)
Ik heb nu voor het eerst biologische kippenorgaantjes in de vriezer liggen, ben erg benieuwd of hij die wel gaat lusten, ik heb meer dan eens vernomen dat het wel degelijk verschilt van smaak/geur met de niet-biologische!
Re: Jahhhaaaaa hij eet rauwe kippenlever
heb een staffordshire die absoluut geen kippenlever eet en een bullmastiff die dat weer helemaal niet erg vind...