Buiten bewaren

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re: Buiten bewaren

bulldelicious
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door bulldelicious »

ik woon vlakbij.....vosselaar das naast de deur, mag altijd iets laten weten als je het nog niet hebt weggegooid....  ;)
Laatst gewijzigd door bulldelicious op vr 20 feb 2009, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Miske
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Bericht door Miske »

Mja, vanmiddag hebben m'n ouders hier in allerijl het laatste vlees gesneden en in hun eigen vriezer nog kunnen proppen!
Too
5-sterren
5-sterren

Bericht door Too »

In ieder geval 'ken' je nu iemand in de buurt om in nood mee te delen!!!
Miske
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Bericht door Miske »

Ja, geweldig zeg!  Kan handig zijn!  Ik woon vlakbij Vosselaar trouwens ;).
bulldelicious
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

waar haal jij je vlees trouwens?
Miske
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Bericht door Miske »

Ik kan het meeste vlees via iemand krijgen die het op haar beurt via via doet, maar die geeft nooit adresjes vrij en heeft ook niet regelmatig iets.

Vorige week kwam het vlees via iemand waarmee ik samen besteld had bij het slachthuis in Westerlo.  Ze hebben daar echt bijna het dubbel meegegeven van wat ik had gevraagd en we hebben ook nog runderstrot bijgekregen terwijl we dat niet hadden gevraagd ;).

Voorts kan ik ook bij de slager / op de markt wel aan wat dingetjes geraken (meestal gratis).  Moet je maar eens achter informeren ;).
bulldelicious
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

ga ik zeker doen, wilde woensdag allesinds is gaan horen bij het viskraam op de markt voor zalmkoppen enzo... ik haal voorlopig veel (kippenek en runds) in oostmalle en  salembier (lams) in antwerpen. Met het runds zit ik rond de 1.25 euro/kilo, wat betaal je in westerlo als ik dat mag vragen?
Miske
2-sterren
2-sterren
Contacteer:

Bericht door Miske »

bulldelicious schreef: ga ik zeker doen, wilde woensdag allesinds is gaan horen bij het viskraam op de markt voor zalmkoppen enzo... ik haal voorlopig veel (kippenek en runds) in oostmalle en  salembier (lams) in antwerpen. Met het runds zit ik rond de 1.25 euro/kilo, wat betaal je in westerlo als ik dat mag vragen?
Hier de officiële prijzen van Westerlo die ik via mail heb doorgekregen:

rundslever aan €3/stuk
runderlongen aan €3/stuk
runderpens aan €3/stuk
rundshart aan €2.5 per stuk

Ik heb veel meer gekregen dan ik besteld had en ook nog runderstrot bijgekregen.  Die runderpens is wel heel groot hé, weegt ook zo'n 10 kg ongeveer.  En de rest is ook heel erg veel/groot :).

Nekjes heb ik eens via Schuermans (polier) in Merksplas besteld, maar ik ga het niet meer geven aan Olly omdat die te klein zijn voor haar.  Toen moest ik 2 EUR voor 3 kg betalen.
bulldelicious
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

bedankt!

Plaats reactie