HELP, hele zieke hond!
Moderator: Lizzy
Re: HELP, hele zieke hond!
Dat gillen herken ik wel had mijn hond ook last van toen zat er dus wel iets vast in haar keel.
En dat hoeft niet een kippenbotje te zijn, (bij haar was het een stokje) en elke keer bij een verkeerde bewegen gilde ze het uit.. eten deed ze toen ook heel moeilijk omdat het zo een pijn deed.
Hoop dat je er snel achter bent wat er mis is met bas! succes
En dat hoeft niet een kippenbotje te zijn, (bij haar was het een stokje) en elke keer bij een verkeerde bewegen gilde ze het uit.. eten deed ze toen ook heel moeilijk omdat het zo een pijn deed.
Hoop dat je er snel achter bent wat er mis is met bas! succes
Duidelijk! Ik ga weer de DA bellen en anders weeeer een ander.
Kwijlt Bas ook veel? Dat is nml ook een teken dat er iets vast kan zitten.. omdat het teveel pijn doet het door te slikken. Heb je toevallig ook gezien wanneer hij gilt zomaar uit het niets of als hij zich beweegt?
Bij mijn hond gebeurde het nml de eerste keer toen ze probeerde een brokje te eten en daarna steeds als ze haar kop bewoog, ze was dan ook helemaal in paniek. Daarom ging de da er van uit dat er iets vast zit in haar keel. Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt!
Bij mijn hond gebeurde het nml de eerste keer toen ze probeerde een brokje te eten en daarna steeds als ze haar kop bewoog, ze was dan ook helemaal in paniek. Daarom ging de da er van uit dat er iets vast zit in haar keel. Hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
zou echt naar de da gaan, het klinkt niet goed hoor!
sta op je strepen!!
sta op je strepen!!
En ben je nog naar de DA geweest? hoe gaat t nu met Bas?
Ben ook benieuwd. Wanneer gilt ie, is dat bv bij bepaalde bewegingen??
Hoe is het nu met Bas?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
ja, ben ook wel benieuwd..
-
Suri&Bohdi
- 3-sterren

een hond gilt inderdaad nooit zomaar, zou toch ook bij die dierenarts op de stoep gaan staan..
en desnoods de hele goude gids nabellen tot dat ik er ene had die me wel serieus nam...
heel veel succes met hem..
en desnoods de hele goude gids nabellen tot dat ik er ene had die me wel serieus nam...
heel veel succes met hem..
Hoe gaat het nu ?Jantina schreef: Duidelijk! Ik ga weer de DA bellen en anders weeeer een ander.
Maria
ben ook benieuwd hoe het gaat!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
mmmm 6dagen geleden, of het gaat harstikke goed..
HALLOOOOOOTJES, wij zijn benieuwd naar de zieke hond!!!