Bruin heeft pijn

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Bruin heeft pijn

Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

- Judith - schreef: We zijn net terug. Toen hij hier de trap af liep piepte hij weer, maar toen leek het of er iets weer op de goede plaats schoot. De wandeling (300 meter) naar de DA was er niets aan hem te merken en liep hij ontspannen te kwispelen. Ze heeft hem overal bevoeld en aan zijn poten getrokken, maar hij reageerde nergens op met een pijnreactie. Hij heeft wel pijnstillers/spierontspanners meegekregen.

Nu komen we net thuis. Hij de trap op: geen probleem. Ik zag niet dat mijn slaapkamerdeur openstond (dat is Bruin z'n favoriete plek in huis) en hij springt op bed: keihard piepen. En daarna stond hij weer tien minuten hijgend in dezelfde houding op 1 plek. Ik heb het idee dat hij zijn mand met pijn associeert, want daar wil hij niet in gaan liggen. Nu ligt hij op een ander kussen en is inmiddels diep in slaap.

Als het maandag niet beter gaat, dan laat ik me doorsturen naar de tweede lijn om foto's te maken.

Kan ik hem overigens ook arnica montana D6 tabletten geven in plaats van traumeel? Die was op namelijk en de drogist moest het bestellen dus is het er pas volgende week...  :-[

Jeetje wijffie......wat balen zeg. Ik zal duimen voor mooie Bruin  :-* :-* :-*

Ja je kan ook Arnica Montana geven, is één van de hoofdbestanddelen van Traumeel.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Oh gatsie! Arme Bruinemans :(. Verstandig, dat je maandag naar de 2de lijn gaat als het niet over is. Laten we hopen dat hij maandag weer in orde is. Rust, niet op bank, bed of auto laten springen zonder hulp, Arnica en meer kun je nu niet doen denk ik.....

Kus voor Bruin :-*
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

We gaan zo weer naar de DA, hij krijgt dan iets spierontspannends ingespoten. Want het is echt niet leuk meer: liggen gaat, maar het is gillen bij het opstaan en hij durft de trap niet meer af omdat dat pijn doet  :'( :'( :'(. We hebben besloten dat hij na de DA tijdelijk naar Ger (mijn ex) gaat, omdat hij daar op de begane grond kan blijven en hij hier steeds de trap op en af moet. Misschien dat ik daar wel op een matje naast hem ga liggen vannacht, want ik kan hem niet missen  :'(.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

- Judith - schreef: We gaan zo weer naar de DA, hij krijgt dan iets spierontspannends ingespoten. Want het is echt niet leuk meer: liggen gaat, maar het is gillen bij het opstaan en hij durft de trap niet meer af omdat dat pijn doet  :'( :'( :'(. We hebben besloten dat hij na de DA tijdelijk naar Ger (mijn ex) gaat, omdat hij daar op de begane grond kan blijven en hij hier steeds de trap op en af moet. Misschien dat ik daar wel op een matje naast hem ga liggen vannacht, want ik kan hem niet missen  :'(.
Potverdorie, dit is niet leuk :'(. Zit er niet een zenuw klem? (in dat geval is pred. handiger). Ach sterkte lieverd :-*
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Lizzy schreef: Potverdorie, dit is niet leuk :'(. Zit er niet een zenuw klem? (in dat geval is pred. handiger). Ach sterkte lieverd :-*
Ik zal het vragen. Ow, ik kan hier zó niet tegen  :'( :'( :'( :'( :'( :'(.
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Ach jeetje toch, arme Bruin  :-* en arme jij  :-* :-*
Beterschap!
Ellen22
1-ster
1-ster

Bericht door Ellen22 »

Oh Bruin, heel veel beterschap!  :-*
Het gaat je zo aan het hart als ze pijn hebben.
sterkte voor jullie lieverds  :-*  :-*
-Annemarie-
5-sterren
5-sterren

Bericht door -Annemarie- »

Achjakkes,  wat is het verschrikkelijk om te zien dat hij zo'n pijn heeft.  :'(

Heel veel sterkte met Bruin; ik hoop dat de medicatie iets gaat doen. Enne, lekker naast hem gaan liggen als je daar behoefte aan hebt. Heb ik ook gedaan met Tristan, hij had er veel steun aan en was daardoor een stuk rustiger 's nachts.

Sterkte Judith!  :bigarmhug:
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Jemig Judith.... wat vervelend... Sterkte voor Bruin en voor jou natuurlijk.  :-*
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Klinkt niet lekker... :'( als de foto's geen afwijkingen vertonen zou ik zeker naar een goede osteopaat gaan,er is een grote kans dat er na het ongeluk toch iets verschoven/beklemd is.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Wat ellendig allemaal met die arme Bruin! :-[
Judith veel sterkte vannacht met de patient, hoop dat hij snel geen pijn meer heeft!!!!!!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

tieneke schreef: Klinkt niet lekker... :'( als de foto's geen afwijkingen vertonen zou ik zeker naar een goede osteopaat gaan,er is een grote kans dat er na het ongeluk toch iets verschoven/beklemd is.
Ik denk dat je hier wel eens gelijk zou kunnen hebben.....
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

jeetje, ik hoop dat ie heel snel pijnvrij is!
sterkte!
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Ach jeetje, arme Bruin...  :(

Heel veel sterkte voor hem en jou  :-*
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

ach verdorie, even klonk het goed en nu weer niet, bah !! :'( :'( :'(

Sterkte ermee Judith en ik hoop dat jullie een beetje kunnen rusten vannacht !!                :-* :-*

Plaats reactie