kopvlees
Moderator: Lizzy
Re: kopvlees
Lizzy, waar haal jij jouw kopvlees? 
Daarom bestel ik dus geen kopvlees meer. Zit veel te veel vet aan.Nynke F schreef: ik wist ook niet beter dan dat het er zo uitziet als op jouw foto's Marije![]()
![]()
-
Linda & Kay
- 3-sterren

Als dat is wat ik denk dat het is, dan is het wel duur betaald!MarijeEnBoomer schreef: Ga ik toch morgen eens graven naar de andere kilo.. mijn leverancier begint met een h....![]()
![]()
Ik ken geen kopvlees met zoveel vet :o
Het enige kopvlees wat ik ken ziet eruit als mooie bieflappen maar dan in grote en kleinere stukken.
Heel veel rood vlees en amper vet.
Het enige kopvlees wat ik ken ziet eruit als mooie bieflappen maar dan in grote en kleinere stukken.
Heel veel rood vlees en amper vet.
Bij mij was het de laatste keer ook zo vet, was kalfskopvlees. Normaal is het anders, niet zo vlezig als dat van Lizzy, maar meer lipvlees.
- Angelique
- 5-sterren

Ik weet niet wat het kost, maar ik denk dat alles wat boven de euro zit teveel is. Als ik bij mijn "voornoodslager" meer dan een euro moet betalen krijg ik rood vlees en zijn deze hompen vet verwijderd. Bij mijn wekelijkse slager zitten ze er wel bij, maar hij heeft ook gezegd, "ik gooi alles in de zak en dan zoek het zelf maar uit" nou, das geen probleem natuurlijk als zo'n zak voor bijna nop is.Kay en Kaya schreef: Als dat is wat ik denk dat het is, dan is het wel duur betaald!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja precies. Mijn kopvlees wordt voor 1,95 per kg bij mij voor de deur afgeleverd en is dan al netjes per kg verpakt met een sticker er op.Angelique schreef: Ik weet niet wat het kost, maar ik denk dat alles wat boven de euro zit teveel is. Als ik bij mijn "voornoodslager" meer dan een euro moet betalen krijg ik rood vlees en zijn deze hompen vet verwijderd. Bij mijn wekelijkse slager zitten ze er wel bij, maar hij heeft ook gezegd, "ik gooi alles in de zak en dan zoek het zelf maar uit" nou, das geen probleem natuurlijk als zo'n zak voor bijna nop is.
Deze keer heb ik toevallig een toppartij met prachtige vlees, soms is het wat minder met veel vet, lippen en wangen. Maar dan vind ik het nog steeds niet duur betaald. Voor een dubbeltje kun je niet op de eerste rang zitten.
Dit is biologisch kopvlees. En wij zijn (helaas voor de rest van NL) de enige afnemer van dit adres.Butch schreef: Lizzy, waar haal jij jouw kopvlees?
Maar dit vet op de foto, dit kop"vlees" (da's geen vlees, da's vet): dat wilde ik dus nog niet gratis. Daar mag geld op toe gelegd worden wat mij betreft want hier moet normaalgesproken voor betaald worden om het af te laten voeren. En ik vind bijna 2 euro dus echt 2 euro teveel. Neemt niet weg dat je inderdaad niet voor een duppie op de eerste rang kunt zitten nee.*Dorothea* schreef: Ja precies. Mijn kopvlees wordt voor 1,95 per kg bij mij voor de deur afgeleverd en is dan al netjes per kg verpakt met een sticker er op.
Deze keer heb ik toevallig een toppartij met prachtige vlees, soms is het wat minder met veel vet, lippen en wangen. Maar dan vind ik het nog steeds niet duur betaald. Voor een dubbeltje kun je niet op de eerste rang zitten.![]()
- Angelique
- 5-sterren

Voor €1,95 de kilo wens ik 1 kilo vlees, mag vlees zijn met een randje vet, maar geen 600 gram vlees en een bonk van 400 gram vet. Voor dat duppie wat ik soms betaal mogen ze alles in de zak pleppen.*Dorothea* schreef: Ja precies. Mijn kopvlees wordt voor 1,95 per kg bij mij voor de deur afgeleverd en is dan al netjes per kg verpakt met een sticker er op.
Deze keer heb ik toevallig een toppartij met prachtige vlees, soms is het wat minder met veel vet, lippen en wangen. Maar dan vind ik het nog steeds niet duur betaald. Voor een dubbeltje kun je niet op de eerste rang zitten.![]()
Het is natuurljk wel een verschil dat ik alleen betaal voor het vlees en jij voor het zakkie en het stickertje en het afwegen en het thuis brengen enz. Dus dat er bij mij voor €1,95 meer kwaliteit in het zakkie zit is dan best logisch te noemen...toch?
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Met het in zakjes doen kwam het erop neer dat het ruim 300 gram vet was.. Das echt veel vind ik.. Ook al word het dan bezorgd.. Even de andere kilo afwachten en anders maar naar een ander adres zoeken.. Kan natuurlijk ook gewoon rund geven van het islamcentrum ofzo?! Toch?!
edit: zie net dat ze dat daar niet hebben
tenminste niet voor een barf prijs 
edit: zie net dat ze dat daar niet hebben
Laatst gewijzigd door MarijeEnBoomer op za 04 apr 2009, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Wegens tegenvallende kwaliteit
, veel vet en veel pees
, voer ik geen kopvlees meer.
Ik voer nu snijlingen van een plaatselijk slager. Helaas zijn dat niet zulke lappen als op de fotoos, maar wel mooi vleesje
voor een mooi prijsje 
En net als Lizzy ben ik ook zunig op dat adresje
Ik voer nu snijlingen van een plaatselijk slager. Helaas zijn dat niet zulke lappen als op de fotoos, maar wel mooi vleesje
En net als Lizzy ben ik ook zunig op dat adresje
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

ik had altijd een goede kwaliteit kopvlees,te vergelijken met die van lizzy,de laatste keer kreeg ik ook alleen van die vet meuk,ik had er 6 kilo van besteld,puur vet,......kon zo de kliko in! 
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

geef het even door dan,zodat er meer hondjes ervan kunnen genietenLizzy schreef: Dit is biologisch kopvlees. En wij zijn (helaas voor de rest van NL) de enige afnemer van dit adres.