help , gabber heeft een tumor

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: help , gabber heeft een tumor

nolly
2-sterren
2-sterren

Bericht door nolly »

Hallo mede forum leden, Hartelijk dank voor jullie lieve berichtjes
Heb nog geen besluit genomen operen of niet voor Gabber. Hij  kijkt nog zo helder uit zijn ogen en het lijkt of hij wel weer wat beter loopt , nu hij de trap op gedragen wordt . Misschien een liftje? Heeft iemand een idee ??????? Nolly en Gabber
Huskymeisje
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Huskymeisje »

Heel veel sterkte
senadance
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door senadance »

achossie toch!!! :'(

heel veel sterkte!!! :-*
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Heb geen idee, helaas. Als het een tumor is, zal het alleen maar erger worden toch??? En is de enige kans op herstel een operatie?? Moeilijk hoor, heel moeilijk!! Maar juist als ie nog zo levenslustig is, zou IK hem die kans, denk ik, toch maar willen geven... Jij kent Gabber het beste en zult zelf het besluit moeten nemen... :(
Heel veel sterkte!!!  :bigarmhug:
kojak
4-sterren
4-sterren

-

Bericht door kojak »

-
Laatst gewijzigd door kojak op zo 04 apr 2010, 17:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Ik heb zelf pas afscheid van mijn maatje moeten nemen. :'(
Hij had een tumor op zijn koppie, een kwaadaardige bindweefsel tumor.
Niet opereren zou snelle achteruitgang betekenen, hij had er ook al pijn aan, maar gaf dat maar minimaal aan, hij was ook echt hard voor zichzelf.
wij hebben gekozen voor opereren en helaas bleek tijdens de operatie al snel dat wij afscheid van hem moesten gaan nemen, de tumor had de grootte van een tennisbal en was compleet vergroeid met de kauwspieren en de schedel.
Met onnoemelijk veel verdriet en pijn hebben wij gekozen voor Mike en dus afscheid van hem genomen en hem zo veel pijn en verder lijden bespaard. :'(

Dit is natuurlijk een heel ander verhaal, maar ik wil hiermee eigenlijk zeggen; hou het belang van je maatje voorop, doe wat voor hem het allerbeste is, ook al doet dat je inmens veel pijn en verdriet.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Ik lees dit nu pas, heel veel sterkte met het nemen van een beslissing.
MarijeEnBoomer
5-sterren
5-sterren

Bericht door MarijeEnBoomer »

he bah, sterkte met de beslissing
Miranda en Pepper
4-sterren
4-sterren

Bericht door Miranda en Pepper »

:'( :'(  Wat een moelijke tijd voor je..
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

-topic gevonden!! :D-
Oké, Gabber is dus gisteren geopereerd, toch???

Hoe is het gegaan????
Bullmastiff gek
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Bullmastiff gek »

Jeetje, wat een naar nieuws zeg, ik lees het net pas.
Sterkte hoor,
nolly
2-sterren
2-sterren

Bericht door nolly »

Hallo, Gabber nog niet geopereerd. Heel gedoe . Dinsdag zou hij  dus geopereerd worden bij een dierenkliniek in Oldenzaal door een arts ,die al eerder zo'n soort operatie gedaan had.  Daar aangekomen  (om 6 uur het bed uit)bleek, dat ik  van de kliniek  uit amsterdam een cd had meegekregen waar alleen foto's op stonden van de mri-scan. Die kan je niet gebruiken om te opereren. terwijl ik toch duidelijk heb verteld , dat ik hem nodig had voor een operatie. Het origineel wilden ze zelf houden . Het mri centrum in dordrecht gebeld , maar die konden hem niet doormailen ,want bestand veels te groot. Een klant van de arts uit oldenzaal moest toch naar dordrecht en zou hem daar halen , maar zou niet op tijd weer terug gaan dus hebben ze hem opgestuurd. Vanmorgen moest ik daar weer om 9 uur zijn en hoorde dat. nu wachten op de post , die tussen 10-12 zou komen. Moest ik Gabber maar daar achter laten. Nou , dat hebbn wij (mijn vriendin en ik) niet gedaan en hebben eerst met de honden (zij heeft er ook 2) een wandeling in het bos gemaakt. Wij moesten hem daar om 10.30 brengen , zodat als de post was geweest hij gelijk 's middags of 'savonds kon opereren. Maar..... de cd zat niet bij de post om 12 uur en wij konden Gabber na 13.30 weer ophalen na de lunch.Die arme stakker voor niets zo lang in een hok bah!!! Toen een vriend gebeld en die heeft het origineel uiteindelijk uit amsterdam meegekregen en naar oldenzaal gebracht. Toch 2 1/2 uur rijden heen en ook weer terug. Als de dokter tijd had , zou hij deze vanavond bekijken . Ik hoop , dat hij mij nog belt om het een en ander te bespreken . Hoe zijn kansen liggen.  Morgen is het hemelvaartsdag dus dan is iedereen vrij . De assistente heeft hem alvast voor vrijdag ingepland.Nu het allemaal zo gaat denk ik wel , mag het nog wel???? Ben er best nerveus onder. Als hij wil opereren op 50/50 basis , dan doe ik het  niet en maak er  het beste van.
Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

Och jee, wat een gedoe!!
Daar wordt je inderdaad niet blij van  :(
Ik hoop dat ze vrijdag opereren en dat het allemaal goed komt!!!!
Sterkte  :bigarmhug: en een knuf voor Gabber!!
*loes*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *loes* »

Jemig wat een toestand, heel veel sterkte :bigarmhug:
nolly
2-sterren
2-sterren

Bericht door nolly »

Hallo,
Vanmorgen Gabber naar de kliniek gebracht . om te opereren. De arts vertelde , dat hij er alle vertrouwen in had en zo te zien was het goed te verwijderen. Wordt begin middag gebeld , hoe het gegaan is. Gabber huppelde vrolijk naar binnen en liet alle injecties zonder morren toe. Nu maar afwachten  en er vertrouwen in hebben , dat hij spoedig herstelt.

Plaats reactie