Er staan er momenteel diverse op marktplaats. Zowel nieuw als tweedehands. Ff zoeken op vacuum.Nynke F schreef: Bedankt voor de tip Yvonne !! Ik ga morgen naar de stad, eens kijken of de mediamarkt open is![]()
![]()
diepvrieszakjes vacuümtrekker ?? ik breng hem terug.......
Moderator: Lizzy
- choopy
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: diepvrieszakjes vacuümtrekker ??
ik heb het gezienchoopy schreef: Er staan er momenteel diverse op marktplaats. Zowel nieuw als tweedehands. Ff zoeken op vacuum.
nynke, ik heb er hier nog 1tje liggen die ik niet gebruik.......(moet ik wel ff zoeken tussen de verhuisdozen)
en waar woon jij ??lauraV schreef: nynke, ik heb er hier nog 1tje liggen die ik niet gebruik.......(moet ik wel ff zoeken tussen de verhuisdozen)
is het dan zo dat je het vlees echt vacuum kan verpakken? zodat je het dus ook mee kan nemen op vakantie?
[quote="RuBep"]
is het dan zo dat je het vlees echt vacuum kan verpakken? zodat je het dus ook mee kan nemen op vakantie?
[/quote]
dat is niet mijn bedoeling
, ik geloof ook niet dat dat kan
[/quote]
dat is niet mijn bedoeling
ik heb er net 1 voor €5,- op de vrijmarkt gekocht
[quote="JoNoMo"]
[/quote]
en, doet ie het ?? ?? ??
[/quote]
en, doet ie het ?? ?? ??
@ nynke , ik woon in weert 
[quote="Nynke F"]
en, doet ie het ?? ?? ??
[/quote]
ja
en, doet ie het ?? ?? ??
[/quote]
ja
[quote="lauraV"]
[/quote]
ja, ik zag het later op je profiel ::)
Wat zou het kosten om op te sturen ? Doet ie het goed ?
Ik hoopte hem eigenlijk a.s. vrijdag al te kunnen gebruiken ::)
[/quote]
ja, ik zag het later op je profiel ::)
Ik hoopte hem eigenlijk a.s. vrijdag al te kunnen gebruiken ::)
@ nynke , opsturen kost 6,75 ........maar vrijdag is kort dag 
[quote="lauraV"]
[/quote]
ik weet het
ik ga vandaag eerst bij de Mediamarjt kijken, vind ik er daar 1 voor een mooi prijsje neem ik hem mee, en anders hou ik je in gedachten, okee

[/quote]
ik weet het
[quote="RuBep"]
[/quote]
Versproducten die ècht goed vacuum verpakt zijn kan je langer goed houden, koeling is volgens mij wel beter maar met vlees voor hondjes luistert dat toch niet zo heel nauw. Het zou dus best een goeie zijn voor op vakantie, maar je ontkomt denk ik niet aan een koelbox o.i.d.
[/quote]
Versproducten die ècht goed vacuum verpakt zijn kan je langer goed houden, koeling is volgens mij wel beter maar met vlees voor hondjes luistert dat toch niet zo heel nauw. Het zou dus best een goeie zijn voor op vakantie, maar je ontkomt denk ik niet aan een koelbox o.i.d.
@ nynke , is ok.
ik kan me nog herinneren dat ik er ook chips zakken ermee geseald heb.......... :rolleyes2:
ik kan me nog herinneren dat ik er ook chips zakken ermee geseald heb.......... :rolleyes2: