Tandsteen.

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: Tandsteen.

koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

ot flost tegenwoordig zelf.
ik had aan de krabpaal een muisje hangen aan een stukje hoedenelastiek. afgelopen week zat ze op een plankje om met het muisje te spelen. 'ngnggg' en het muisje was er af. netjes afgeknipt met de kiezen.
Henkje
4-sterren
4-sterren

Bericht door Henkje »

haha geniaal :biggrin2:
misschien een keer met kuikens proberen ;)
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Het begin van (het wat ) grotere werk is er. 1 van de poezels heeft vandaag een heuse kippevleugel weggewerkt. De andere zat erbij en keek er naar maar at niets.
Nouja, ze eten allebei kvv en vreemd genoeg eten ze ook pens, graag zelfs, dus echt kieskeurige poezels heb ik niet, Nu de andere nog op de kippenvleugels en dan weer een stapje verder. Het gaat langzaam maar het gaat.  :)
joo-tje
3-sterren
3-sterren

Bericht door joo-tje »

Mijn poes van 11 jaar heeft altijd brokjes gehad, geen blik want dat was immers niet goed voor de tanden ivm tandsteen....nou ik zeg je haar tanden zijn heel zielig! vol met viezigheid en haar hoektanden zijn helemaal rot aan de bovenkant. Komt ook mede doordat ze nierziekte heeft maar toch. Voor mij gaat dat verhaal van brokjes zijn goed tegen tandsteen niet meer op. Helaas wil ze echt niks knagen. carnibest vind ze heerlijk maar zelfs de stukjes bor en spier (denk ik) wil ze niet die laat ze staan yuk!
joo-tje
3-sterren
3-sterren

Bericht door joo-tje »

Hoewel ze wel een ontzettend goede muizenvanger is en de muizen ook wel eens gedeeltelijk opeet...misschien moet ik het toch eens proberen met iets harigs....

Plaats reactie