Yuki deed ineens heel raar......
Moderator: Lizzy
Re: Yuki deed ineens heel raar......
Nou ja, Tia of obstructie...we zullen het nooit weten...het was zo snel als het kwam ook weer over, maar was wel even heel eng...
Hoop het niet meer mee te maken.
Hoop het niet meer mee te maken.
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
wat zal je geschrokken zijn (en waar had je dat oor gekocht?)
ik geef balou niet eens meer een pensstaafje.
Dat oor had ik gekocht bij Lupa en is, volgens mij, van Bandit...een grote zak gedroogde lamsoren...balou&crystal schreef: wat zal je geschrokken zijn (en waar had je dat oor gekocht?)
Waarom geen pensstokje meer die kan je toch in kleine stukjes knippen, ik schrik hier wel weer van heb net een hele grote zak pensstokjes gekocht en ook runderstrot gedroogd, omdat ik helemaal van de brokken af ben dacht ik zal ik ook maar gedroogd vlees kopen maar dat is dus niet zonder risico.balou&crystal schreef: wat zal je geschrokken zijn (en waar had je dat oor gekocht?)
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
dan is het wel goed.yuki13 schreef: Dat oor had ik gekocht bij Lupa en is, volgens mij, van Bandit...een grote zak gedroogde lamsoren...
-
~anna~
- 5-sterren

- Contacteer:
balou is bijna 12 jaar en erg slordig geworden met eten.zat honden die er wel mee kunnen omgaan.deja schreef: Waarom geen pensstokje meer die kan je toch in kleine stukjes knippen, ik schrik hier wel weer van heb net een hele grote zak pensstokjes gekocht en ook runderstrot gedroogd, omdat ik helemaal van de brokken af ben dacht ik zal ik ook maar gedroogd vlees kopen maar dat is dus niet zonder risico.
maar met belonen(trainen)heb ik dat droge spul nooit wat gevonden.
Wanneer zou het niet goed zijn dan, en wat zou er dan niet goed aan (kunnen) zijn??balou&crystal schreef: dan is het wel goed.
Rawhide treats are a danger to your pets, and to your children if swallowed.yuki13 schreef: Wanneer zou het niet goed zijn dan, en wat zou er dan niet goed aan (kunnen) zijn??
Rawhide is just exactly what it says, a raw dried out animal hide.
This includes not only the rawhide bones & chews but also pig ears, pig snouts, bull tails,
cow ears, lamb ears, choo-hooves, etc.
The vast majority of rawhide pet treats are not made in the United States.
But even those marked “Made in the U.S.” are a hazard.
meer op:
http://animalwellnesspei.com/?p=25
Ons hondje heeft dit ook weleens gehad. Er zat een stuk brood in/aan zn gehemelte vastgeplakt en dat benam m zn adem. Daardoor leek het net alsof ie onderzeil zou gaan. We hebben het er heel gauw uit gepeuterd en het euvel was direct verholpen. Ook hij kwam naar ons toe voor hulp