-
Geplaatst: do 21 mei 2009, 15:40
-
Ik zou niet uitsluiten dat het "aanval" gerelateerd is. Door de achterpoten zakken past ook wel bij de medicatie, maar dan zou het wat structureler moeten zijn en als bijwekring van de FB zou dat na een weken na start gebruik toch wel over moeten zijn bij niet al te hoge dosereringen. Je geeft geen KB? Ook voorafgaand aan een aanval kunnen dit soort verschijnselen wel optreden, ook de gedragsverandering past daar wel bij. Dat de aanval niet 123 volgt zegt dan weer niet zoveelkojak schreef: Nee hij heeft geen erge pijn, hij vond het gisteren niet fijn dat ik zijn poten onderzocht, maar hij liet niet merken hier echt pijn te hebben. hij loopt nu ook wel weer rond alsof er niks gebeurd is, dat maakt het iets minder irritant dat ik niet bij onze d.a. terecht kan vandaaghij is op en top vrolijk vandaag en zoeft met kraaloogjes door het huis, dus het zou moeten kunnen wachten tot maandag, en anders moeten we maar even een andere d.a. raadplegen in het weekend.
Je kunt idd goed zien dat het uit zijn rug komt, want alles is stabiel, maar net boven zijn heupen is het dan ineens even heel onstabiel. Nu ik terug kijk zakt hij wel vaker even door zijn achterpoten, maar ik dacht altijd dat dat epilepsie gerelateerd of medicatie gerelateerd was, dan stond hij altijd meteen weer op en ging hij door waar hij mee bezig was, maar nu had hij een rare draai naar buiten in zijn poten als hij liep, in een drafje is er niks van te zien, maar zo loopt hij 90% van de tijd, ik hou hem even goed in de gaten in het weekend en dan moeten we maandag maar ff kijken![]()
Laat anders eens een Fb-spiegel bepalen, misschien zit hij wel erg hoog en zakt hij daardoor door zijn poten.kojak schreef: bij de d.a. toen we zijn rug nakeken en overlegden wat er aan de hand kon zijn, bleek hij een enorme oorontsteking te hebben![]()
het verklaart niet alles, maar wel een boel. naar ons toe heeft hij trouwens nooit wat laten merken.. dit verklaart het door de poten zakken nog niet, maar ik ga eerst ff kijken hoe hij reageert na die ontsteking. ik vind het toch best zielig, want dan heeft hij er best een poos mee gelopen
![]()
zijn rug was goed, de bulten in zijn bek waren niks (hoewel er maar vluchtig naar is gekeken) en wageningen vind het volgens mij een hoop gezeur want die antwoord niet![]()
word vervolgd...
Stomme vraag misschien, maar wat was je vraagkojak schreef: Ik had het niet meer verwacht, maar ik heb antwoord !
Ondanks dat het voor jullie waarschijnlijk niet van grote waarde zou zijn omdat het via via is gegaan en het een redelijk algemeen antwoord is, wil ik het toch even hier neerzetten ; misschien heeft iemand er wat aan om het verder uit te zoeken. Ik ga proberen er wat meer informatie over te vinden.
Wageningen heeft het onderwerp overigens geschrapt.
"Yesterday I spoke about this matter with a doctor of the veterinary university in vienna. he would not use suprelorin for a dog with epilepsy, because it stimulates the hypophyse. And it is no good idea to stimulate anything in the brain of an epileptic dog."
(Exclusively Setters)