Je moet gewoon de meest ordinaire variant van dodezeezout gebruiken, daar zit niks bij in. Dit werkt trouwens ook toppie als je een hond (of kat/konijn) hebt die vlooien heeft en die je om watvoor reden dan ook niet met gif kunt/wilt/mag behandelen. De vlooien zijn hemelen en eventuele vlooienbeten of allergieuitslag zijn dusdanig ontsmet dat ze even niet mer jeuken waardoor de genezing veel sneller verloopt.Lizzy schreef:
Ik vind de zoutwatertip van Angelique wel cool zeg! Goed idee. Ik moet zeggen dat mijn honden er altijd geweldig uit zien als we een dagje naar het strand zijn geweest. Zo fris en zo zacht en ieder pukkie is na zo'n dagje verdwenen! Neem wel zeezout zonder geur en kleurstoffen, lijkt me zo!
uitslag van minx word steeds erger
Moderator: Lizzy
- Angelique
- 5-sterren

Re:uitslag van minx word steeds erger
Tnx voor de tip Angelique !!! Dos heeft ook een gevoelige huid en heeft vooral in de zomer periodes veel last van jeuk.. Ik ga dit zo snel mogelijk uitproberenAngelique schreef:
Je moet gewoon de meest ordinaire variant van dodezeezout gebruiken, daar zit niks bij in. Dit werkt trouwens ook toppie als je een hond (of kat/konijn) hebt die vlooien heeft en die je om watvoor reden dan ook niet met gif kunt/wilt/mag behandelen. De vlooien zijn hemelen en eventuele vlooienbeten of allergieuitslag zijn dusdanig ontsmet dat ze even niet mer jeuken waardoor de genezing veel sneller verloopt.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
nou angelique en natuurlijk anderen,
bedankt voor al jullie tips.
het gaat echt een stuk beter met minx.
dr buik is echt heel mooi wit aan t worden
nog 2 plekjes maar die trekken vat weg want ze zijn al helemaal droog en veel kleiner.
dr pootjes zijn nog wel heel erg ruw en vies,
daar zoek ik nog een betere oplossing voor
(iemand een tip)
maar verder werkt de combi cb,dode zee zout en visoliecapsules heel goed
(Geen schapevet meer)
bedankt voor al jullie tips.
het gaat echt een stuk beter met minx.
dr buik is echt heel mooi wit aan t worden
nog 2 plekjes maar die trekken vat weg want ze zijn al helemaal droog en veel kleiner.
dr pootjes zijn nog wel heel erg ruw en vies,
daar zoek ik nog een betere oplossing voor
(iemand een tip)
maar verder werkt de combi cb,dode zee zout en visoliecapsules heel goed
(Geen schapevet meer)