Mix 3 van Herby
Moderator: Lizzy
Re: Mix 3 van Herby
En het formulier op de webiste lijkt het niet goed te doen. Dus anders een mailtje vanuit je eigen mailbox verstuurd?
Zei hij, die mailde met de MolBennie schreef: Als je iets snel wilt weten, kun je het beste even met ze bellen.
-
Bennie
Als je ontevreden bent over de communicatie met Herby, moet je eens proberen met de Mol contact te hebben hahahayuki11 schreef: Zei hij, die mailde met de Mol ;D![]()
En wie is mol??
Zowel Richard als Herby reageren niet.
-
Bennie
Mol is een inside grapje tussen Yuki en mij, heb je geprobeerd met Richard te bellen op z'n 06?
ik heb herby vorige week aan de lijn gehad en heb wat gekrabbeld op mijn factuur:
botmix 1 is kip/konijn
botmix 2 zit geen kip in
vleesmix 1 is gemengd met kipkarkas
vleesmix 2 zitten geen botten in
Mix 3 is gevogelte/mix zonder botten.
Ik heb vanavond nod de mix 3 gegeven en dat is alleen maar zacht, ik heb er lekker kipkarkas bij gegeven daar hebben ze iets meer voldoening van ...
botmix 1 is kip/konijn
botmix 2 zit geen kip in
Ik heb vanavond nod de mix 3 gegeven en dat is alleen maar zacht, ik heb er lekker kipkarkas bij gegeven daar hebben ze iets meer voldoening van ...
Dank je,boris2009 schreef: ik heb herby vorige week aan de lijn gehad en heb wat gekrabbeld op mijn factuur:
botmix 1 is kip/konijn
botmix 2 zit geen kip in
dus Mix 3 is zonder bot, goed dat ik het nu weet.
Good question!!...wie is de mol???ellyenrob schreef: En wie is mol??
..en ik ook.ellyenrob schreef: Dank je,
dus Mix 3 is zonder bot, goed dat ik het nu weet.
-
pieterendiaan
even een vraagje over botmix 2...
heeft iemand enig idee of het echt alleen eend/konijn/haas is? zitten er geen andere toevoegingen erin (zoals in vele kvk's)?
en wat zijn jullie ervaringen met de mixen van herby?
heeft iemand enig idee of het echt alleen eend/konijn/haas is? zitten er geen andere toevoegingen erin (zoals in vele kvk's)?
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
als het goed is zitten er geen andere toevoegingen in..
ik vindt de mixen eigenlijk niks, geef liever stukken vlees..
maar voor afwisseling is het natuurlijk prima.
ik vindt de mixen eigenlijk niks, geef liever stukken vlees..
maar voor afwisseling is het natuurlijk prima.
En botmix van 70% bot doe 50% botmix en 50% gemalen vlees/orgaan, ongeveer hoor!!!!pieterendiaan schreef: even een vraagje over botmix 2...
-
pieterendiaan
ik wil het inderdaad eens proberen voor de afwisseling en aangezien bikkel niet zo heel gek is op kauwen 
maar ik wil niets waar toevoegingen inzitten ivm zijn (over)gevoeligheid. Eerst die vriezer leeg en dan ga ik het eens proberen
dank jullie!
maar ik wil niets waar toevoegingen inzitten ivm zijn (over)gevoeligheid. Eerst die vriezer leeg en dan ga ik het eens proberen
dank jullie!
eerlijk gezegd vind ik de mixen ook niks, het ziet er niet uit en het is hap slik weg en buiten dat verdwijnen ook wel eens de stickers van de verpakking en dan is het maar raden wat je geeft.
Ik had de laatste x uit gemakzucht veel mixen gekocht maar de volgende keer ga ik het liefst weer op lappen vlees en kip/konijnkarkas, geeft mijn honden veel meer genoegdoening.
En die enorme hoeveelheden bloed als het is ontdooit
, ik prak het er weer doorheen, maar de rest van het gezin vindt het walgelijk ( en gelijk hebben ze
)
Over bikkel en niet gek op kauwen, hoe is zijn gebit ?
Ik heb een kelpie met slechte tanden en die heeft er moeite mee omdat het waarschijnlijk te lastig/pijnlijk is voor hem.
Ik had de laatste x uit gemakzucht veel mixen gekocht maar de volgende keer ga ik het liefst weer op lappen vlees en kip/konijnkarkas, geeft mijn honden veel meer genoegdoening.
En die enorme hoeveelheden bloed als het is ontdooit
Ik heb een kelpie met slechte tanden en die heeft er moeite mee omdat het waarschijnlijk te lastig/pijnlijk is voor hem.
-
pieterendiaan
Ik ga het gewoon eens uitproberen, en dan meer voor erbij, 1x per week. Hij heeft sinds kort ineens moeite met grote stukken, hele eend/eendennekken/rugstukken van kip of parelhoen. eerst dacht ik dat hij het niet lustte maar als ik het bv door de helft doe dan eet hij het wel. anders slingert hij het eerst door de kamer en eet het vervolgens niet op. het is gekomen nadat hij een tong-ontsteking heeft gehad.. we weten daar de oorzaak niet van maar kan best zijn dat hij tijdens het eten van een karkas zijn tong bezeerd heeft (zeg ook maar wat hoor). Zijn kippennekken eet hij wel en kauwt hij ook goed. ik zie niets vreemds aan zijn gebit. dus het is een raadsel waarom hij ineens zo moeilijk doet.. Ik maak nu steeds de stukken weer groter en hopelijk eet hij binnenkort alles wel weer in een normaal formaat.boris2009 schreef: