Voor jezelf kan je het wel wat sterker maken, kijken wanneer je het niet te zuur vindt.
Aangezien jij ook niet van die zoete dingen houdt hoef je het niet met honing te verhullen.
Met appelazijn traanstrepen verwijderen? UPDATE
Moderator: Lizzy
Re: Met appelazijn traanstrepen verwijderen?
Ik heb mijn hond met appelazijn met water gewassen (plaatselijk), omdat ik dacht dat het de jeuk wat zou verminderen. De jeuk werd wel minder geloof ik, maar nu, 2 weken later, is de vacht waar ik haar gewassen heb, rood/oranje verkleurd! 
Dus traanstrepen verwijderen met appelazijn: lijkt me geen goed idee! Dat is lood om schroot, zal ik maar zeggen
Dus traanstrepen verwijderen met appelazijn: lijkt me geen goed idee! Dat is lood om schroot, zal ik maar zeggen
Re: Met appelazijn traanstrepen verwijderen?
Volgende keer witte azijn in 't afspoel water doenBosliefje schreef: Ik heb mijn hond met appelazijn met water gewassen (plaatselijk), omdat ik dacht dat het de jeuk wat zou verminderen. De jeuk werd wel minder geloof ik, maar nu, 2 weken later, is de vacht waar ik haar gewassen heb, rood/oranje verkleurd!
Dus traanstrepen verwijderen met appelazijn: lijkt me geen goed idee! Dat is lood om schroot, zal ik maar zeggen![]()
- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Met appelazijn traanstrepen verwijderen? UPDATE
Heb het nog niet geprobeerd maar als iemand ervaring heeft met appelazijn ongeacht of het voor traanstrepen was of niet. Graag melden.
- Poedelpret
- 5-sterren

- Contacteer:
PS: in de paardenwereld schijnt het vaker door het drinkwater of voer te worden gedaan voor de spijsvertering en het zuur/base verhaal de voeding ect.
Hier zou iets door het drinkwater vrijwel niet helpen. Hoeft ook niet, ik heb geen witte honden.
Dat kleine slokje vocht, dat ze dagelijks drinken, kan nooit genoeg zijn om echt iets van de azijn binnen te krijgen. Hoeveel, of hoe weinig drinkt jouw hond en hoeveel moet hij dan per dag opnemen?
Volgens mij, bestaan er wel capsules.
Ik adviseer niet om die te geven, want ik heb er geen idee over, maar ik dacht, dat ze wel te koop zijn.
Hanny
Dat kleine slokje vocht, dat ze dagelijks drinken, kan nooit genoeg zijn om echt iets van de azijn binnen te krijgen. Hoeveel, of hoe weinig drinkt jouw hond en hoeveel moet hij dan per dag opnemen?
Volgens mij, bestaan er wel capsules.
Ik adviseer niet om die te geven, want ik heb er geen idee over, maar ik dacht, dat ze wel te koop zijn.
Hanny