fazant vinden ze bweik
Moderator: Lizzy
-
**Jolanda**
- 5-sterren

Re: fazant vinden ze bweik
Tanja smult ervan, Duster wacht tot de dag erna op iets anders en Kyra vind het maar zozo.
Dus, je honden zijn niet vreemd, haha.
Dus, je honden zijn niet vreemd, haha.
En hoe is het al je het een paar dagen laat liggen ?
Ik heb soms het idee dat het niet gerijpt is.
De honden laten hier soms ook een te vers konijn ook wel eens liggen, een dag laten eten ze het met smaak op. ???
De honden laten hier soms ook een te vers konijn ook wel eens liggen, een dag laten eten ze het met smaak op. ???
Fenja vind fazant eten en alle eten vind ze zaaaaaaig (ook tabletjes ed, als ze maar wat krijgt
)
Sting is niet enthousiast te noemen, maar hij eet braaf zijn bordje leeg
Sting is niet enthousiast te noemen, maar hij eet braaf zijn bordje leeg
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hier vinden ze het ook maar zozo...maar als ik het vlees een heel klein beetje in de grillpan grillt dan gaat het zo naar binnen!
Hier vinden ze fazant alle drie lekker. En Ted lust hem ook 8)
-
bulldelicious
- 3-sterren

- Contacteer:
haha, net hetzelde hier gehad, ik ging naar Makro en daar lagen fazanten en wilde eenden in de snelverkooptoog, -50%, dus ik was volop mijn winkelkar (en dat zijn grote in Makro
) aan het inladen, moest daar bijna vechten met enkele oma's die stonden te dringen om ook van die snelverkoop te profiteren
. Thuis gekomen heb ik de bullen allen een halve wilde eend, en een halve fazant voorgeschoteld en het was ook geen succes te noemen, één van de meiden at alles netjes op, de andere at enkel de fazant, de eend was duidelijk afgekeurd, de derde dame at geen van de twee en ons klein venteke at een klein stukje fazant maar met heel lange tanden ??? dacht ik hen een plezier te doen met eens wat anders, haha, ja goed geprobeerd vrouwtje!
Gelukkig is er na drie keer aanbieden nog maar één van hen die het echt niet moet de fazant, de wilde eend is door twee nog steeds niet gesmaakt....
Verwende beestjes toch
Gelukkig is er na drie keer aanbieden nog maar één van hen die het echt niet moet de fazant, de wilde eend is door twee nog steeds niet gesmaakt....
Verwende beestjes toch
Arie is hier haar barf dieet gestart met gestolen fazanten, die vindt ze heel erg lekker. Theemuts, Dame en haar huisgenoot ook. De bruine dames eten dat niet. Kleine bruine beer eet is zo wie so kieskeurig. Grote bruinde beer eet geen fazant en geen patrijs.
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
geen idee, hij was nu al in snelverkoop dus zo vers was hij nu ook weer nietpallas schreef: En hoe is het al je het een paar dagen laat liggen ?
maar het zou altijd wel kunnen natuurlijk, mijn vorige hond at (als hij de kans kreeg) tijdens de wandeling ook konijnenkadavers die nog amper herkenbaar waren en over de stank zullen we het dan nog maar niet hebben
maar thuis wel een beetje kieskeurig gaan doen
Niet te eten volgend de dames hier. Wilde gans ook niet en duif ook niet of ander wild.
haaskk en spiervlees weer wel.
haaskk en spiervlees weer wel.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Boomer kijkt mee aan of ik dr wil vergiftigen als ik dr fazant geef 
Ook na 3 dagen aanbieden
en dus echt honger 
Ook na 3 dagen aanbieden
hier ook*Dorothea* schreef: Hier vinden ze fazant![]()
Fazant is hier jummie jummie! Wilde eend ook ( tamme maar zo-zo
) Parelhoen: lekker lekker!!! Kreeg ik uit Mill, na overleg, i.p.v. 15 kilo wilde eend, 15 kilo patrijs.....prachtig bevleesd, de droom van elke wild-minnende barfhond.......LUST hij het niet
Ik ga de strijd wel aan ( 15 kilo is niet over het hoofd te zien
) Dat wordt dus uithongeren 
Borke vindt fazant heerlijk maar Sofi... die haalt haar neus er letterlijk voor op, liever honger lijden dan fazant eten.
Ik koop het dus niet meer, ik koop alleen maar dingen die ze beiden lusten.
De enige uitzondering daarin is zalm, Borke vindt het lekker en Sofi niet.
Ik koop het dus niet meer, ik koop alleen maar dingen die ze beiden lusten.
De enige uitzondering daarin is zalm, Borke vindt het lekker en Sofi niet.
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Hier eten ze fazantkarkas met smaak. Maar als het TE vers is willen ze
wel eens een keertje heel even mutsen. Maar niet te lang natuurlijk,
het blijven labradors en dus altijd honger

Hele verse wilde eend daar mutst Gijs wel vaak mee, maar eet het toch op
Ik heb hier nog niets ontdekt dat niet gegeten wordt
wel eens een keertje heel even mutsen. Maar niet te lang natuurlijk,
het blijven labradors en dus altijd honger
Hele verse wilde eend daar mutst Gijs wel vaak mee, maar eet het toch op
Ik heb hier nog niets ontdekt dat niet gegeten wordt
-
Truusje Jore
- 1-ster

Hee fazant kennen ze hier nog niet, wel karkassen van wilde ganzen, maar dan alleen Zazou hoor, Hidde lust het niet, dan wel kan het niet wegkrijgen.
Hazenkoppen gaan er hier met huid en haar (oren dus ook) bij beide honden goed in, wel hoor ik af en toe iets tikken, hagel dus, maar dat eten ze niet op, gelukkig maar, want aan een loodvergiftiging moet ik niet denken.
Hazenkoppen gaan er hier met huid en haar (oren dus ook) bij beide honden goed in, wel hoor ik af en toe iets tikken, hagel dus, maar dat eten ze niet op, gelukkig maar, want aan een loodvergiftiging moet ik niet denken.