egel gegeten

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: egel gegeten

Lefki&Amy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lefki&Amy »

t Kan een netelige situatie opleveren, zo'n actie  :biggrin2:

(Afgelopen maandag bij de oncoloog in Wageningen, zat een stel in de wachtkamer en die vertelde dat er bij hun hond op dat moment gepoogd werd om laproscopisch een riem uit zijn maag te halen  :o  :o..een HELE riem  :o...uiteindelijk was t wel gelukt!)
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Een egel valt nog onder de maffe dingen, het wordt voro mij pas weer onwaarschijnlijk als er een volledige taartschep in een hond verdwijnt. Waargebeurd verhaal van 1 van de dierenartsen waar ik gewerkt heb: Lab die een taartschep, zo'n groot zilver geval, opgegeten had. Dierenarts dacht eigenlijk dat de schep wel per ongeluk in de prullenbak zou liggen maar toch een foto en ja hoor: taartschep! Echt idioot... Sindsdien kijk ik nergens meer van op :biggrin2:.

Maare, ik hoop dat die stekeltjes er op een niet-pijnlijke manier weer uitgekomen zijn!
Zev
4-sterren
4-sterren

Bericht door Zev »

Hihi die van mij komt weleens aan met een egel in zijn bek, opgerold en wel heeft hij hem dan vast! Het blijven gekke beesten. Waar ik wel altijd voor wordt gewaarschuwd is ongedierte, een egel schijnt van alles bij zich te kunnen dragen, dus let goed op  ;).

Ik wens hem veel sterkte als de egel er weer uit komt  :biggrin2:

Plaats reactie