Titeren in Rotterdam op 1 mei vanaf 10 uur !! /Schema gemaakt !!!

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Re: Titeren in Rotterdam, misschien 1 mei ?

flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

Jacqueline1968 schreef: ik misschien wel met Gorby .

Gorby is vorig jaar mei volledig geent, maar daarvoor in juli 2004 voor het laatst (laatste van zijn pupenting)
ik weet gewoon niet waar ik wijs aan doe. heeft tie genoeg afweer? of juist niet, kan of moet ik het risico nemen om niet te enten??
ik vind het heel erg moeilijk.

en hij is heel erg kwetsbaar, ik wil zijn immuunsysteem heel graag sparen.
en aangezien wij in rotterdam wonen........... zou ik best gebruik willen maken van.........

wat zou wijsheid zijn?
Dan zou ik z'n titer laten bepalen dan weet je hoe of wat......is de titer hoog dan hoef je niet te enten; is de titer laag dan kan je met Tannetje overleggen wat voor jouw hond het beste is ;)
Jacqueline1968
3-sterren
3-sterren

Bericht door Jacqueline1968 »

ik overleg het met onze da, want ik wel perse niet om hem heen, hij begrijpt absoluut wat ik bedoel, enten is al zijdelings ter sprake gekomen (of liever gezegd: dit jaar niet enten) evenals zeer spaarzaam zijn met vlooien en tekenbestrijding.
misschien komt het woensdag in Den Hoek nog te sprake, ik denk het bijna wel omdat het me zo bezighoudt momenteel.

ik vind het bijzonder dat onze eigen da zo goed begrijpt dat we een evenwicht voor Gorby proberen te zoeken waarbij zijn immuunsysteem kan herstellen. sterker nog, hij heeft zich verdiept in wat we nu voeren en was verrast hoe logisch het eigenlijk is, het zo te doen  :)

dus in principe wil ik ook wel op die lijst, want ik denk niet dat onze eigen da aan titeren doet.......
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Als hij vorig jaar de cocktail heeft gehad, hoeft hij zeker nog neit getiterd. Bovendien: zelfs al zouden zijn titers te laag zijn, dan zou ik nog adviseren om niet te enten. Gorby heeft nu eerst zijn immuunsysteem nodig om de boel op een rijtje te krijgen en met een entingen gooi je juist alles overhoop.
essie
3-sterren
3-sterren

Bericht door essie »

Wil ook graag laten titeren, 1 hond.
En 2 honden weil laten enten.

Heb geen leuke locatie, woon zelf tever van Rotterdam vandaan daarvoor.
Jacqueline1968
3-sterren
3-sterren

Hitam schreef: Als hij vorig jaar de cocktail heeft gehad, hoeft hij zeker nog neit getiterd. Bovendien: zelfs al zouden zijn titers te laag zijn, dan zou ik nog adviseren om niet te enten. Gorby heeft nu eerst zijn immuunsysteem nodig om de boel op een rijtje te krijgen en met een entingen gooi je juist alles overhoop.
heel hartelijk dank je voor het advies, dit sluit ook aan bij mijn gevoel wat dit moment alleen maar afweer voelt over enten.
Is weil ook niet nodig?? (hoewel hier zeer waterrijk mag Gorby mag niet zwemmen ivm zijn bitter slechte oren en kapotte gehoorgangen)
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

zou hem daar ook zeker niet voor enten, en als ie toch niet het water in gaat.....
Jacqueline1968
3-sterren
3-sterren

dan gaan we niet enten........ pfff weten jullie dat dat gewoon een opluchting is  :)
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Jacqueline1968 schreef: ik misschien wel met Gorby .

Gorby is vorig jaar mei volledig geent, maar daarvoor in juli 2004 voor het laatst (laatste van zijn pupenting)
ik weet gewoon niet waar ik wijs aan doe. heeft tie genoeg afweer? of juist niet, kan of moet ik het risico nemen om niet te enten??
ik vind het heel erg moeilijk.

en hij is heel erg kwetsbaar, ik wil zijn immuunsysteem heel graag sparen.
en aangezien wij in rotterdam wonen........... zou ik best gebruik willen maken van.........

wat zou wijsheid zijn?
het lijkt mij wijsheid om dan te laten titeren, dan weet je voor welke ziekten je eventueel bij moet enten :)
Edit: o, ik zie nu pas dat er blz. 2 al gereageerd was :-X :-[
Laatst gewijzigd door Nynke op di 30 mar 2010, 19:22, 1 keer totaal gewijzigd.
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

ik kom ook, met zimba en vince.....................................en gentle voor de leut ;D
anneke62
4-sterren
4-sterren

Bericht door anneke62 »

Nynke, weet jij nog wie die locatie vorig jaar geregeld had? Misschien kunnen we dat dan vragen?
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

anneke62 schreef: Nynke, weet jij nog wie die locatie vorig jaar geregeld had? Misschien kunnen we dat dan vragen?
Marjan van "de meiden"heeft dat toen geregeld en het was een ideale locatie
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

flodder en dwarrel schreef: Marjan van "de meiden"heeft dat toen geregeld en het was een ideale locatie
Ik heb gisteren Marjan gebeld, zij zou de dame een mailtje sturen. Zodra zij het weet, weet ik het ook en zet ik het in het starttopic :) :)
anneke62
4-sterren
4-sterren

Bericht door anneke62 »

Nynke F schreef: Ik heb gisteren Marjan gebeld, zij zou de dame een mailtje sturen. Zodra zij het weet, weet ik het ook en zet ik het in het starttopic :) :)
Okee, dan wachten we dat af!
Fynn
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Fynn »

Ik heb eigenlijk ook wel interesse en zou met 3 honden komen.
Heb net gebeld met de da in Yerseke die opstond als da die titert maar die is er mee gestopt omdat de test niet betrouwbaar zou zijn.
Volgens mij is er in Zeeland voor de rest geen praktijk die de test doet dus dan maar naar Rotterdam :)

Groetjes Rian
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

marjan had volgens mij ook een schema gemaakt, wie er welke tijd zou komen, anders wordt het wel een ontzettende volle boel..

Plaats reactie