Wat geven jullie als beloning

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re:Wat geven jullie als beloning

Audrina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Audrina »

Hier hebben we vandaag ook de gedroogde visjes ontdekt en ze doen er alle 3 alles voor. :D
Elvira
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Elvira »

op het retrieverforum, staat onder zelf klaar maken een recept voor koekjes voor honden met allergie (zalmkoekjes). www.retrieverforum.com
Joss
4-sterren
4-sterren

Bericht door Joss »

Ik snij kaas in hele kleine blokjes, daar is Bor zo dol op dat ie soms niet meer uitkijkt waar ie loopt ;D
Eef+Stippels
5-sterren
5-sterren

Bericht door Eef+Stippels »

Ik geef als beloning van die rondjes, die lijken op frolic, maar dan van een ander merk.

Je kunt ook gedroogde runderlong geven, dat kun je kant en klaar kopen bij de dierenwinkel, maar moet je wel in stukjes knippen. Dit gebruikten wij eerst voor de cursus. Ze zijn er gek op en er zit volgens mij niet zo veel in, zodat ze niet dik worden van het vele belonen.
Mayka
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Mayka »

Mayka haalt haar neus op voor die gedroogde visjes (de katten trouwens ook) ???.
Ik gebruik zelfgebakken koekjes (vis/hart/lever) of kaas.
Was wel lastig voor medecursisten tijdens een kennismakingslesje speuren :P. De honden vonden Mayka haar spoor nl véél interessanter ruiken ;D.

Plaats reactie