het moment...UPDATE
Moderator: eelke
-
Jacqueline74
- 5-sterren

Re:het moment...
Bibi prijzen:
Natuurmix, lam/rijst, kip/rijst en bibimix:
Verpakking van 1 kilo € 2,05 -/- 10% € 1,85
De Fytomix kost
250 gram € 0,70 -/- 10% € 0,63
500 gram € 1,20 -/- 10% € 1,08
vanaf 120 kg in totaal krijg je 10% korting
In het volgende onderwerp staat hoeveel je kwijt kunt in een vrieskist/kast:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=6633
Jacqueline
Natuurmix, lam/rijst, kip/rijst en bibimix:
Verpakking van 1 kilo € 2,05 -/- 10% € 1,85
De Fytomix kost
250 gram € 0,70 -/- 10% € 0,63
500 gram € 1,20 -/- 10% € 1,08
vanaf 120 kg in totaal krijg je 10% korting
In het volgende onderwerp staat hoeveel je kwijt kunt in een vrieskist/kast:
http://www.barfplaats.nl/forum/viewforu ... eadid=6633
Jacqueline
Laatst gewijzigd door Jacqueline74 op ma 11 okt 2004, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu weet ik het nog steeds niet 
Hoe bereken ik dat dan? Het staat daar dan in liters en ik weet alleen de afmetingen van de lades.
(ik heb niet zo goed opgelet bij wiskunde)
Hoe bereken ik dat dan? Het staat daar dan in liters en ik weet alleen de afmetingen van de lades.
(ik heb niet zo goed opgelet bij wiskunde)
In een vrieskast met 7 laden gaat meestal zo rond de 200 á 230 liter. Maar dat weet ik ook alleen maar omdat ik al een tijdje bezig ben met het speuren naar een grote diepvrieskast of -kist, dus al heel wat vriezers gezien heb en niet omdat ik het uitgerekend heb want ik was ook bepaald geen ster in wiskunde. 
Ik zou het jezelf niet zo moelijk maken.
Ga er - even voor het gemak! - van uit dat je in zo'n lade tenminste 8 pakken Carnibest of Bibi kwijt kan. Met 7 lades kom je dus al aan 56 kilo! Waarschijnlijk kan je nog meer kwijt, maar dit is een veilige marge.
Probeer eerst eens met iemand samen (Ineke / Audrina gaan binnenkort Bibi en Carnibest halen, zie de oproepen) in te slaan. Koop dan de hoeveelheid die je aankan qua ruimte en portemonnaie. Zie hoe je honden smullen......zo ben je er voor jezelf gauw genoeg achter hoeveel kilo je kwijtkan in je eigen vriezer.
(zo ben ik er inmiddels ook achter dat het enorm scheelt als je je vriezer af en toe ontdooit: nu kan ik 20 ipv 15 kg kwijt, hoera hoera...
).
Ga er - even voor het gemak! - van uit dat je in zo'n lade tenminste 8 pakken Carnibest of Bibi kwijt kan. Met 7 lades kom je dus al aan 56 kilo! Waarschijnlijk kan je nog meer kwijt, maar dit is een veilige marge.
Probeer eerst eens met iemand samen (Ineke / Audrina gaan binnenkort Bibi en Carnibest halen, zie de oproepen) in te slaan. Koop dan de hoeveelheid die je aankan qua ruimte en portemonnaie. Zie hoe je honden smullen......zo ben je er voor jezelf gauw genoeg achter hoeveel kilo je kwijtkan in je eigen vriezer.
(zo ben ik er inmiddels ook achter dat het enorm scheelt als je je vriezer af en toe ontdooit: nu kan ik 20 ipv 15 kg kwijt, hoera hoera...
Laatst gewijzigd door Peet op di 12 okt 2004, 15:45, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="Peet"]Probeer eerst eens met iemand samen (Ineke / Audrina gaan binnenkort Bibi en Carnibest halen, zie de oproepen) in te slaan.[/quote]
Ik ga zondag 24 okt naar Ermelo voor Carnibest en anders pas ergens in december weer.
Ik ga zondag 24 okt naar Ermelo voor Carnibest en anders pas ergens in december weer.
Ja die vriezer is echt een kast zeg maar (lijkt op een klerenkast) met allemaal lades erin.
Oke dus ik kan met iemand bestellen. Dan doe ik eerst gewoon niet zoveel, 50 kg ofzo.
Ik ga wel even bij die oproep kijken.
Oke dus ik kan met iemand bestellen. Dan doe ik eerst gewoon niet zoveel, 50 kg ofzo.
Ik ga wel even bij die oproep kijken.
[quote="Helen"]
Wat ik me nou trouwens afvroeg. Hoe komt je aan een niet geplande hond? Gewoon nieuwsgierigheid van mij hoor. Dat gebeurt mij nl (helaas) nou nooit
Enne wat is BBL eigenlijk ???
groetjes Helen
[/quote]
Een niet geplande hond: Mijn vriend had een hond bij zijn ouders, maar die konden de hond onverwachts niet meer houden en dus komt hij bij ons wonen.
BBL staat voor Beroeps Begeleidende Leerweg (werken/leren).

Wat ik me nou trouwens afvroeg. Hoe komt je aan een niet geplande hond? Gewoon nieuwsgierigheid van mij hoor. Dat gebeurt mij nl (helaas) nou nooit
Enne wat is BBL eigenlijk ???
groetjes Helen
[/quote]
Een niet geplande hond: Mijn vriend had een hond bij zijn ouders, maar die konden de hond onverwachts niet meer houden en dus komt hij bij ons wonen.
BBL staat voor Beroeps Begeleidende Leerweg (werken/leren).
Als ik voor 40 a 50 kilo in sla, dan scheelt me dat zo'n 40 a 50 euro.. maar dat is ongeveer een tank benzine en ben ik dat niet kwijt als ik naar Elmelo rij?
Ik wil niet zeurderig overkomen ofzo hoor, maar ik krijg (gelukkig
) veel informatie en ik weet eventjes niet wat het beste en voordeligste is om te doen.
Begrijp ik goed dat Bibi en Carnibest maar 1 punt hebben waar je het groot in kan kopen?
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Toran"]
Begrijp ik goed dat Bibi en Carnibest maar 1 punt hebben waar je het groot in kan kopen?
[/quote]
nee dat klopt niet,
je kan bij meerder punten groot inkopen.
maar niet bij alle punten krijg je de korting bij grotere afnames,
die je bij de hoofdpunten krijgt.
[/quote]
nee dat klopt niet,
je kan bij meerder punten groot inkopen.
maar niet bij alle punten krijg je de korting bij grotere afnames,
die je bij de hoofdpunten krijgt.
Laatst gewijzigd door danielle1980 op di 12 okt 2004, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Dus er zijn wel meerdere hoofdpunten?
Weet je misschien waar ik die kan vinden?
[quote="Toran"]
Als ik voor 40 a 50 kilo in sla, dan scheelt me dat zo'n 40 a 50 euro.. maar dat is ongeveer een tank benzine en ben ik dat niet kwijt als ik naar Elmelo rij?
) veel informatie en ik weet eventjes niet wat het beste en voordeligste is om te doen.
[/quote]
Bij mijn verkooppunt hier in de buurt kreeg ik ineens van de 1 op de andere dag geen korting meer, dus dat scheelde voor mij 65 cent op een kilo CB. Als ik 50 kilo CB haal, spaar ik 32.50 uit. Ermelo is vanaf hier (hier = Delft) ongeveer 120 km rijden, keer 2 (heen en terug) is dus 240 km. Auto rijdt ca 1 op 14, das dus ongeveer 17 liter benzine. En liter benzine kost iets van 1,30 ofzo dus ben ik iets meer dan 22 euro kwijt aan benzine. Spaar ik toch nog ruim 10 euro uit en dat is voor mij wel de moeite waard.
[/quote]
Bij mijn verkooppunt hier in de buurt kreeg ik ineens van de 1 op de andere dag geen korting meer, dus dat scheelde voor mij 65 cent op een kilo CB. Als ik 50 kilo CB haal, spaar ik 32.50 uit. Ermelo is vanaf hier (hier = Delft) ongeveer 120 km rijden, keer 2 (heen en terug) is dus 240 km. Auto rijdt ca 1 op 14, das dus ongeveer 17 liter benzine. En liter benzine kost iets van 1,30 ofzo dus ben ik iets meer dan 22 euro kwijt aan benzine. Spaar ik toch nog ruim 10 euro uit en dat is voor mij wel de moeite waard.
Laatst gewijzigd door Audrina op di 12 okt 2004, 17:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Hmm voor mij niet echt... want voor mij is het denk ik nog iets verder weg.
Ik heb een mailtje gestuurd via de site van Bibi naar de Regio-Adviseur van Noord Holland.
Ik hoop dat er hier in de buurt wat te halen is, wat goedkoper is dan 3 euro per kilo en anders wordt het toch maar kleiner inslaan bij Ranzijn want door dat grote stuk rijden spaar ik ook niets uit.
Ik heb een mailtje gestuurd via de site van Bibi naar de Regio-Adviseur van Noord Holland.
Ik hoop dat er hier in de buurt wat te halen is, wat goedkoper is dan 3 euro per kilo en anders wordt het toch maar kleiner inslaan bij Ranzijn want door dat grote stuk rijden spaar ik ook niets uit.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
[quote="Toran"]
[/quote]
je kan op de bibi site en de cb site kijken voor de verkooppunten in jou buurt en die mensen eens bellen hoe t zit met de prijzen.
weet je de site's te vinden?
[/quote]
je kan op de bibi site en de cb site kijken voor de verkooppunten in jou buurt en die mensen eens bellen hoe t zit met de prijzen.
[quote="danielle1980"]
[quote="Toran"]
[/quote]
[/quote]
De sites kan ik wel vinden
. Ik heb al voor Bibi gemaild en ik ga dat ook even voor Carnibest doen 
[quote="Toran"]
[/quote]
[/quote]
De sites kan ik wel vinden