Veel teven willen ook geen botten/karkassen eten terwijl ze zogen. Op de 1ste lijken ze er geen tijd voor vrij te willen maken en ik kan me voorstellen dat het misschien niet zo lekker op de maag ligt als er later een streep puppen in je buik gaan liggen stampen.Karin & Pyrs schreef:
Omdat Romy dat bij haar vorige 2 nesten OOK nodig heeft gehad ....
Carnibest krijgt ze genoeg na haar bevalling en botten vind ik echt niet handig met een zogende teef, die bij haar pups wil blijven liggen ..........
Vers en drachtig.
Moderator: Lizzy
- Angelique
- 5-sterren

Re:Vers en drachtig.
Hier hebben alle drachtige teven uitsluitend vers gegeten, ze kregen alleen rodi en dat ging prima zowel de dracht als de zoog periode .
Dan maal je de botten toch?Angelique schreef:
Veel teven willen ook geen botten/karkassen eten terwijl ze zogen. Op de 1ste lijken ze er geen tijd voor vrij te willen maken en ik kan me voorstellen dat het misschien niet zo lekker op de maag ligt als er later een streep puppen in je buik gaan liggen stampen.
Ik snap nog steeds niet zo goed waarom je ervaring bij 1 teef doet leren dat je iedere andere teef ook een calciumspuit moet geven? Sec. gezien zou een teef, die gevoerd is met een goede voeding (rauw/vers) dat niet nodig hebben, toch?
Laatst gewijzigd door Lizzy op ma 18 okt 2004, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Lizzy, het wordt Romy's 3e nestje en de 2 voorgaande keren ging het niet echt lekker,dat begreep ik van Karin.Lizzy schreef:
Dan maal je de botten toch?
Ik snap nog steeds niet zo goed waarom je ervaring bij 1 teef doet leren dat je iedere andere teef ook een calciumspuit moet geven? Sec. gezien zou een teef, die gevoerd is met een goede voeding (rauw/vers) dat niet nodig hebben, toch?
Aha. Sorry, ik wist niet dat het om dezelfde teef ging
.
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
Het gaat NIET om een andere teef, maar om dezelfde teef ........Lizzy schreef: Dan maal je de botten toch?
Om botten te malen heb ik de apparatuur niet voor en daar heb ik eerlijk gezegd ook geen zin in .........
-
K@rin
- 5-sterren

- Contacteer:
oeps en ik had jouw berichtje nog niet gezien