verschillende vragen

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: verschillende vragen

Madra
1-ster
1-ster

Bericht door Madra »

Echt handig dat je kvv dus weer kan herinvriezen. Ik zou zelf gedacht hebben dat dat niet mocht. Annyway, het gaat helemaal goedkomen.
bloemetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door bloemetje »

[quote="Madra"]
Echt handig dat je kvv dus weer kan herinvriezen. Ik zou zelf gedacht hebben dat dat niet mocht. Annyway, het gaat helemaal goedkomen.
[/quote]

Tuurlijk! Ik laat hem niet helemaal ontdooien hoor. Gewoon een beetje totdat hij snijdbaar is  :biggrin2:
May Linn
5-sterren
5-sterren

Bericht door May Linn »

[quote="Madra"]
[/quote]

Welkom hier!

Meestal kom je er als ie al een beetje ontdooit is met een broodmes er vrij makkelijk doorheen.
Dan inderdaad die portie's weer invriezen en die kun je dan zo meenemen.
Op vakantie kun je van tevoren kijken of er een slager of poelier in de buurt zit, vaak hebben ze in de supermarkt ook wel kip of rund.
Ik zou mijn honden dan ook gewoon wat mee laten eten met onze pot, dus wat gekookte groente erbij, een kippenbout (rauw) en miss wat pasta, zo kom je ook de vakantie wel door.
En lukt dat niet kun je idd nog voor kiezen om 2 weekjes wat brok of blik ofzo te voeren.

Plaats reactie