[quote="sylvia"]
[quote="Helen"]
[quote="sylvia"]
[quote="Helen"]
[quote="Angelique"]
[quote="Helen"]
Ja, dat kan ik me idd zo voorstellen. Maar ik kan me zo vaag een topic lang geleden herinneren dat je pups niet te vroeg bambix of brinta oid moet voeren, omdat de darmen dat nog niet aankunnen of zo en dat ze later op deze voedingsmiddelen allergisch kunnen reageren. Of heb ik last van het klokken en klepels -syndroom?
[/quote]
Bambix, Brinta
Nee, dat klopt wel, maar (dacht ik) dat ging meer over met 3 weken op vast voer zetten. De darmen schijnen dan nog te kunnen lekken waardoor de pup vlot intoleranties zou kunnen ontwikkelen.
[/quote]
Ja, dat was wat ik bedoelde. Ok, thanx
[/quote]
ik heb trouwens nooit begrepen waarom mensen hun pups bambix of brinta voeren ???
[/quote]
Ik denk dat er mensen zijn die denken dat dat de overgang tussen melk en vlees of melk en brokken makkelijker maakt of zo. Zou het anders ook niet weten.
[/quote]
Maar dan snap ik hem nog niet moedermelk is niet te vergelijken met koemelk en als je een pap maakt van puppymelk zie ik de overgang maken naar vlees niet met een granen pap, buiten dat heeft de darmflora die stap niet nodig in de natuur zou een pup ook nooit melk in combi met vlees te eten krijgen
[/quote]
Tja, ik snap het ook niet ??? Maar ik was even zo vrij om voor anderen te denken
[/quote]