Schijnzwanger en homeopatie

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot alternatieve geneeswijzen (homeopathie, acupunctuur, bach-bloesems, etc.)

Moderator: Lizzy

Re: Schijnzwanger en homeopatie

vilja
1-ster
1-ster

Bericht door vilja »

Hoi even een reactie op het "zelf dokteren"ik ben niet over een nacht ijs gegaan. heb goed uitgezocht wat het beste bij mijn cocker paste. ze is een combinatie teef van de beschrijvingen die er in het boek staan, dus een hom. da had hier ook "verkeerd" mee kunnen zitten. Ik heb voor dat ik het middel ben gaan geven met m'n da gesproken en die was het er mee eens om dit te proberen, hij weet er ook het een en ander van af. de sch. zw. is bij Vilja nooit van dien aard dat het niet houdbaar voor haar is. maar ik zou het prettig vinden als ze het helemaal niet werd. groetjes Coby.
cheops

Bericht door cheops »

als de homeopathy geen opleiding is lizzy waarom blaas je dan zo hoog van de toren dat je zelf die opleiding wel gedaan hebt, en wat vsm betreft ik ken betere merken maar dat zoeken julie maar zelf uit ,ik heb al begrepen dat hier mensen ronddolen die alleen maar in hun eigen wereldje kijken en niet meer opjectief kunnen zijn en als je dan critsch reageert wordt je meteen voor de leeuwen gegooid als zijnde nieuweling sorry mensen maar mijn mening mag gerespecteerd worden of moet ik jullie eerst allemaal een been verkopen en met mijn arm in de strond roeren dacht dat dat soort praktijken al er genoeg waren
Paul_Barte
5-sterren
5-sterren

Bericht door Paul_Barte »

Wil me er niet mee bemoeien hoor maar volgens mij is strond met een "T"  ;)
sylvia

Bericht door sylvia »

Wil me er niet mee bemoeien hoor maar volgens mij is strond met een "T" ;)
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Laatst gewijzigd door sylvia op za 19 jul 2003, 09:49, 1 keer totaal gewijzigd.
sylvia

Bericht door sylvia »

als de homeopathy geen opleiding is lizzy waarom blaas je dan zo hoog van de toren dat je zelf die opleiding wel gedaan hebt, en wat vsm betreft ik ken betere merken maar dat zoeken julie maar zelf uit ,ik heb al begrepen dat hier mensen ronddolen die alleen maar in hun eigen wereldje kijken en niet meer opjectief kunnen zijn en als je dan critsch reageert wordt je meteen voor de leeuwen gegooid als zijnde nieuweling sorry mensen maar mijn mening mag gerespecteerd worden of moet ik jullie eerst allemaal een been verkopen en met mijn arm in de strond roeren dacht dat dat soort praktijken al er genoeg waren
ehhhh Nicole is het toch,bij de homeopaat voor mensen hebben ze ook hele goeie relaxers hoor,en aangezien je niet van zelf iets proberen houd ,ze hebben in belgie ook vast goeie hom.artsen voor piepeltjes ;)
cheops

Bericht door cheops »

kinderen uit een kleuterklas vitten ook zo op elkaar
sylvia

Bericht door sylvia »

kinderen uit een kleuterklas vitten ook zo op elkaar

o sjipppsss ja het is grote vakantie....sommige komen vervelen :o zit er daar iemand in belgie stiekum achter pa en ma's pc te gallen .
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Cheops, homeopathie is geen universitaire opleiding. Vandaar dat het een alternatieve geneeswijze wordt genoemd. Allopathische geneeswijze = officiele geneeswijze. Voordat je deze mag bedrijven, moet je een universitaire opleiding hebben gevolgd. Snap je het verschil? Je kunt dus wel homeopathie studeren. Dit is HBO niveau (de meeste opleiding). Dat maakt je dus nog steeds geen arts. Vandaar dat ik niet van de hoge toren blaas. Ik zeg juist dat iedereen zich kan verdiepen in homeopathie en het thuis kan toepassen. Jij blaast nog hoger van de toren wanneer je zegt dat mensen thuis geen boek kunnen pakken en homeopathie kunnen toepassen.

Ken je betere merken dan VSM? Nou ehhhh, Rhus Tox is Rhus Tox. Waar je het ook koopt. Niet alleen VSM is een goed merk, er zijn vele andere merken. Veel producenten maken complexmiddelen. En geen van alle zit te klooien en te rommelen.

Nieuwelingen worden helemaal niet voor de leeuwen gegooid. Mensen mogen juist kritisch zijn. De mening van jou wordt zeker gerespecteerd. Maar ik mag OOK mijn mening hebben en ik vind dat je je ouderwets opsteld. Voorlopig kom jij met oneigenlijke argumenten om jouw mening verdedigen (je hebt gelijk een mening over alle barfplaatsleden en hoe het hier aan toe gaat) terwijl ik mijn best nog heb gedaan om uit te leggen waarom ik voor mijn mening sta...

Maar goed, verder zou het ook prettig zijn geweest als jij jezelf even netjes had voorgesteld en niet gelijk zo was begonnen met schreeuwen.....

Groetjes, Lizzy
Laatst gewijzigd door Lizzy op za 19 jul 2003, 10:49, 1 keer totaal gewijzigd.
roger

Bericht door roger »

<<[quote]

o sjipppsss ja het is grote vakantie....sommige komen vervelen :o zit er daar iemand in belgie stiekum achter pa en ma's pc te gallen .<<

Hej Sylvia,

Ik heb een heel sterk vermoeden dat Cheops niet echt een Belg of Belgische is.
Belgen, en voornamelijk Vlamingen zijn veel minder arrogant en mengen zich niet zo direkt in de debatten, toch niet op zulk een manier.

Denk jij het ook niet Oebaya, ik weet haast zeker dat jij het ook wel weet.

Mocht het toch een Vlaming zijn, wat ik dus zeker niet verwacht, dan bied ik namens alle Vlamingen hier op dit bord mijn eksuses aan omwille van die botte intro's.

Gr.
Roger.

.
sylvia

Bericht door sylvia »

Hej Sylvia,

Ik heb een heel sterk vermoeden dat Cheops niet echt een Belg of Belgische is.
Belgen, en voornamelijk Vlamingen zijn veel minder arrogant en mengen zich niet zo direkt in de debatten, toch niet op zulk een manier.

O jee deze is tricky.....een import vlaming maar waar vandaan want als ik zeg een nederlandse import dan betekent dat dat nederlanders wel arogant zijn en zich direkt op zulke wijze in debatten stort .....hmmmm tricky :-/ ;) ;D
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Wespennest! ;D
roger

Bericht door roger »

<<

O jee deze is tricky.....een import vlaming maar waar vandaan want als ik zeg een nederlandse import dan betekent dat dat nederlanders wel arogant zijn en zich direkt op zulke wijze in debatten stort .....hmmmm tricky :-/ ;) ;D
<<

Tja Sylvia, daar heb ik ook al aan zitten denken, maareuuuu...........Nederland......daar had ik niet zo direct aan gedacht hoor........ ;D ;D ;D
roger

Bericht door roger »

<<w<
Wespennest! ;D
<<

Wespennest..........zwijg daarover Lizzy, was gistermorgend extra vroeg opgestaan om de haag te scheren..................heb het op een lopen moeten zetten en de brandweer moeten bellen.
'k zit hier nu wel te typen met een opgezwollen rechter arm.

Gr.
Roger.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

<<w<
<<

Wespennest..........zwijg daarover Lizzy, was gistermorgend extra vroeg opgestaan om de haag te scheren..................heb het op een lopen moeten zetten en de brandweer moeten bellen.
'k zit hier nu wel te typen met een opgezwollen rechter arm.

Gr.
Roger.
Ahhhh!!!! Dat MEEN je niet?! Hoevaak ben je gestoken? Ach, arme Roger.....

Groetjes, Lizzy
ducktails
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door ducktails »

Dat boek over homeopatie voor dieren , wie heeft daar een titel van?
Famke heeft ook altijd vreselijk last van schijnzwangerschap.
Ik zou me er graag eens in willen verdiepen wat voor medicijnen bij haar passen.

Ik denk dat het uitzoeken wat voor medicijnen bij een mens of dier passen  vaak een kwestie van uitproberen is.
Ik heb zelf eens pulsitilla van een homeopaat voorgeschreven gekregen, nou dat heb ik geweten!!
Hoezo geen bijwerkingen????

Ikzelf en mijn honden passen niet  in een bepaald type, het is vaak een beetje van dit en een beetje van dat.
Wil dus wel graag het boek hebben , zodat ik er over kan lezen.

Plaats reactie