stamcelbehandeling bij o.a. artrose
Moderator: Lizzy
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: stamcelbehandeling bij o.a. artrose
Ja, Tannetje, in Rhenen zit inderdaad een kliniek die dit toepast! Heb het zelf al gevonden. Hier staat heel veel info over het hoe en wat. De hond moet wel 2x in 2wk tijd onder volledige narcose, dat is dan weer minder fijn...
Laatst gewijzigd door DJ_Doerak_Tucker op zo 29 aug 2010, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je mijn link in een eerdere posting ook gezien?
Het lijkt of ze het ook bij WHG in Rotterdam dien.
Het lijkt of ze het ook bij WHG in Rotterdam dien.
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja, inderdaad ze doen dit ook in Rotterdam! Sorry, helemaal over de link heen gelezen! Ik heb beide praktijken een mail gestuurd. Bedankt!
Kan gebeuren, ik hoop dat jullie er wat mee kunnen!DJ en Doerak schreef: Ja, inderdaad ze doen dit ook in Rotterdam! Sorry, helemaal over de link heen gelezen! Ik heb beide praktijken een mail gestuurd. Bedankt!
-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik wacht even jou reactie af nav de mail die je gestuurt hebt.
Voor ons komt dit financieel slecht uit met studerende kinderen.
En met de kosten die we al gehad hebben aan Asani en Ijuba vorig jaar is er al een flink gat geslagen in onze rekening.
Ik hoop dat je positief nieuws krijgt.
Groetjes Rian
Voor ons komt dit financieel slecht uit met studerende kinderen.
En met de kosten die we al gehad hebben aan Asani en Ijuba vorig jaar is er al een flink gat geslagen in onze rekening.
Ik hoop dat je positief nieuws krijgt.
Groetjes Rian
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou, een mail terug gehad. Omdat DJ waarschijnlijk een botsplinter heeft (dit was niet helemaal duidelijk op de röntgenfoto te zien) komt er ook nog een arthroscopische behandeling overheen à 750 euro... De stamcelbehandeling zelf komt alles bijelkaar op 1750 euro. Wil je weten welke kliniek dan stuur me even een PB. Gemiddeld genomen moet de behandeling na 4 jaar herhaald worden.
Ik ben ook nog wel nieuwsgierig naar de behandeling waarbij gewrichtsvloeistof in het gewricht gespoten wordt, dus wanneer iemand daar meer info over heeft, heel graag
!
Ik ben ook nog wel nieuwsgierig naar de behandeling waarbij gewrichtsvloeistof in het gewricht gespoten wordt, dus wanneer iemand daar meer info over heeft, heel graag
Ik stuur je een pbDJ en Doerak schreef: Nou, een mail terug gehad. Omdat DJ waarschijnlijk een botsplinter heeft (dit was niet helemaal duidelijk op de röntgenfoto te zien) komt er ook nog een arthroscopische behandeling overheen à 750 euro... De stamcelbehandeling zelf komt alles bijelkaar op 1750 euro. Wil je weten welke kliniek dan stuur me even een PB. Gemiddeld genomen moet de behandeling na 4 jaar herhaald worden.
Ik ben ook nog wel nieuwsgierig naar de behandeling waarbij gewrichtsvloeistof in het gewricht gespoten wordt, dus wanneer iemand daar meer info over heeft, heel graag!
Zou dat dan de artrose stopzetten of ook eerdere schade teniet doen??DJ en Doerak schreef: Iemand gehoord of ervaring met stamcelbehandeling? Ik kreeg vandaag een infomail van mn buurvrouw over deze nieuwe methode. Zie http://www.fat-stem.com/.
Er worden geen kosten genoemd, maar daar ben ik nou juist zo benieuwd naar, 't is nieuw dus zal wel aardig wat kosten.
Kan een hond in een ver gevorderd HD-stadium nog baat hebben bij het inspuiten van gewrichtsvloeistof in de heupgewrichten of moeten de heupbotten daarvoor nog een normale vorm (geen extra botvorming) hebben?Fido schreef: Ik stuur je een pb![]()
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Zoals ik het begrijp herstelt het ook de reeds aanwezige schade.Zou dat dan de artrose stopzetten of ook eerdere schade teniet doen??