dus buiten gaat dat best goed, maar loopse lola en reu in huis..
Prodier geslachtsdrift?
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Prodier geslachtsdrift?
hier eentje die chemisch gecastreerd was, liepen de loopse teefjes gewoon langs deed ie niks, maar kwamen ze hem opzoeken, adonis he
, dan vergat ie op slag dat ie een implantaat had..
Laatst gewijzigd door me and my boys op zo 03 okt 2010, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Angelique
- 5-sterren

Er zijn wel dwingender zaken om rekening mee te houden bij de keus van wel/geen castratie. Van die tien minuten haktjakkiewegzakkie zal de da niet veel vetter worden. Van niks zeggende chemische castraties wel weerantoniadeleeuw schreef: Ja heel sneu, waarschuwen is voor 3 partijen niet goed. Prodier kan je proberen, het is van tijdelijke aard. Je kunt ook overwegen om hem een
chemische castratie te geven, om te kijken of dit helpt, dan kan je verder overleggen met de dierenarts. Let op!! Een dierenarts wil graag zijn dure apparatuur afbetalen, dus ga niet al te snel over tot blijvende castratie, overweeg heel goed. Maar het wordt er wel veel rustiger op. Ook voeding heeft er veel invloed op, veel succes avr
-
sella
Helemaal mee eens AngeliqueAngelique schreef: Er zijn wel dwingender zaken om rekening mee te houden bij de keus van wel/geen castratie. Van die tien minuten haktjakkiewegzakkie zal de da niet veel vetter worden. Van niks zeggende chemische castraties wel weer![]()
Tinus gaat dwars door de deuren heen als hij de kans krijgtvanaalst schreef: tja maar de loopse teef was niet bij hem, kan je voorstellen als dat wel zo is, dan helpen de druppels waarschijnlijk bitter weinig!
Nu met totaal gescheiden houden werkt veel beter,hij is echt stukken rustiger.
- Inge en Bono
- 5-sterren

Om eens een topic flink omhoog te schoppen....
Liz is, na de keer dat ik dit topic opende, alweer 2 keer loops geweest.
Die 2 keer ben ik zo'n 3 weken van te voren begonnen met Puur Geslachtsdrift en dit werkt top voor Bono
Liz is nu voor het eerst 'echt' loopse lola (daagt Bono uit, draait haar staart weg) maar Bono reageert er helemaal niet op.
Gelukkig is Liz heel regelmatig loops (keurig 1 x per half jaar) dus kan ik goed inschatten wanneer ik moet beginnen met de druppels geven.
Voor de ene reu helpt 't wel, voor de andere niet, maar wij zijn hier heel blij mee. Boon is relaxed en dat is heel prettig voor de sfeer
Liz is, na de keer dat ik dit topic opende, alweer 2 keer loops geweest.
Die 2 keer ben ik zo'n 3 weken van te voren begonnen met Puur Geslachtsdrift en dit werkt top voor Bono
Gelukkig is Liz heel regelmatig loops (keurig 1 x per half jaar) dus kan ik goed inschatten wanneer ik moet beginnen met de druppels geven.
Voor de ene reu helpt 't wel, voor de andere niet, maar wij zijn hier heel blij mee. Boon is relaxed en dat is heel prettig voor de sfeer
Bono is al gecastreerd