moet zeggen dat Rakker op zijn bak eten aanvalt..............hij vindt het heerlijk, het lijkt erop dat hij het ook veel beter verteerdt dan Haaks Barf/Alaska/Naturalis......... de keutels zijn echt klein en vaak poept hij nu nog maar 1x per 2 dagen terwijl de hoeveelheid ontlasting dan normaal is............
die honden zijn schatten, die doen echt niets, daar ben ik ook echt niet bang voor........
en ja, het scheelt me toch nog een behoorlijk bedrag per kg, en op dit moment kan ik iedere cent wel gebruiken
weet dat hij (Tim) de vorige keer dat wij kwamen het verhaal had dat hij een aantal weken ervoor een penslevering had gekregen waarvan de pens enorm stonk (meer dan normaal) en dat hij toen het hem was opgevallen alles had proberen terug te halen en in ieder geval het omruilde. Misschien net in die tijd het verhaal de wereld in gekomen....
Ik kan alleen maar vlees in zn vlees ontdekken en zie ook stukjes pens...pffffff....verhalen heb je altijd, maar mijn honden vertellen denk ik het juiste verhaal, die zien er prachtig uit en pakken op ons terrein wel de nodige konijnenkeutels........dus mest zit er bij ons wel in....
Onze honden lopen los op de boerderij en zijn voordurend in de gelegenheid om paarden en koeien mest te eten . Vandaar dit aan vullende hapje voor u hond. Ook dit is weer zonder (chemische) toevoegingen en 100% biologisch.
Ik kan er nu niet uit opmaken of dit ook door het voer vermengd wordt dus ik heb even met ze gebeld. Het zit dus niet door het voer, maar ze zouden de tekst van de site aanpassen omdat dit toch wel verwarring oproept
[quote="Montaigne"]
Dit staat op de site van Lotgering over mest:
Onze honden lopen los op de boerderij en zijn voordurend in de gelegenheid om paarden en koeien mest te eten . Vandaar dit aan vullende hapje voor u hond. Ook dit is weer zonder (chemische) toevoegingen en 100% biologisch.
Ik kan er nu niet uit opmaken of dit ook door het voer vermengd wordt dus ik heb even met ze gebeld. Het zit dus niet door het voer, maar ze zouden de tekst van de site aanpassen omdat dit toch wel verwarring oproept
[/quote]
getver...zou toch wat zijn als je je honden gewoon paarden en koeienmest te eten geeft, waarom zetten ze het dan zo op de site?
en de groenten zijn goed gaar......
Ik wil hier even wat over kwijt, Lotgering heeft een nieuwe site en daar staat alles tot in de puntjes op beschreven hoeveel orgaan spier en bot in welk product.
Het staat nu ook op de pakjes als het goed is, ze schrijven ook dat dat een verplichting was.
Dus volgens mij is er nu meer zicht op wat ze er allemaal indoen, hier in de omgeving allemaal super tevreden, ik geef het sind kort ook aan mijn katten heb met de katten heel veel problemen gehad en van alles geprobeerd om er orgaan in te krijgen, het lukte maar niet heb ook de kvv van Lotgering voor katten tot 2 x toe geprobeerd maar het het dan maar weer aan de honden opgevoerd omdat het niet lukte.
Ze wel barfhapjes blijven geven dat ging er we in en blikvoer erbij.
Sind kort kvv totaalvoer van Lotgering voor honden en dat gaat goed.
De verhouding is voor katten toch hetzelfde dus toch mss maar beter dan blik nu eten ze dus half kvv en half barf ik geef geen orgaan meer bij.
Ik geef onze 2 ook KVV van Lotgering. Heb deze bestelling samen met iemand uit mijn woonplaats gedaan en we hebben rund compleet, en een krat lam/rijst en eend half half.
Ik keek hier ook even op van het feit dat er mest van paarden enz. wordt gegeten door hun honden omdat mij altijd is geleerd dat dit, zeker in grotere hoeveelheden, voor honden niet goed is gezien de ontwormingsmiddelen die er in hoge concentraties in zitten.
Mijn 2 Beagles zijn in de natuur ook enorme poep en mest eters als ik er niet heel goed op let maar ik begrijp in elk geval dat het niet door hun produkten gemengd wordt.
Ook hier ligt er Lotgering in de vriezer en het bevalt prima. Ze zijn altijd even vriendelijk, de levering is snel, extra barf kan worden bijbesteld, vragen worden keurig beantwoord en Max zn vacht ziet er weer prachtig uit. Op de kvv dagen word de bak nog 3 x nagekeken of er echt niet nog een restje is achter gebleven .
Ik bestel altijd alleen totaal voer met het verzoek geen groenten (of rijst) erin te verwerken. En dat gaat tot nu toe prima. Ik gebruik mn eigen prutjes wel..
Fijn dat er toch ook positieve(re) berichten zijn. Ik heb nu voor het eerst Totaalvoer, Lam rijst, Totaalvoer Vis, Paard light en Eend/rund totaalvoer en ik kan niet anders zeggen dat het er prima uitziet en ruikt. De honden doen het er prima op met wat afwisseling d.m.v Kalkoennekken en andere vissoorten of KVV Merken. En idd de service is ook prima en de bestelling klopt. Enige is eigenlijk dat de pakketjes nog steeds niet gelabeld zijn en je dus op den duur niet meer weet welke versie je voert, da's jammer. Daarnaast is de website wel verbetert maar nog steed blinkt ie niet uit in duidelijkheid. Gezien de prijs/kwaliteit/service ben ik dik tevreden.
Ik heb hier nu ook drie smaken liggen, maar wel vervelend dat er van de 36 pakketjes maar ééntje gelabeld is. Niet handig. Maar paard-light? Die staat niet op de site toch? Wat kost dat?
[quote="Mukkus"]
Ik heb hier nu ook drie smaken liggen, maar wel vervelend dat er van de 36 pakketjes maar ééntje gelabeld is. Niet handig. Maar paard-light? Die staat niet op de site toch? Wat kost dat?
[/quote]
Gelabeld? Ik krijg niks gelabeld aangelevert. Het is altijd een beetje gokken wat wat is, ik label zelf als ik erachter ben wat wat is
ik voer het nu even uit nood voor mijn mannen, ze vinden het heerlijk, ruikt ook goed.
en de mannen zelf.......... die ruiken ook! ze gaan er stink winden van laten. ik weet niet of dat aan mijn honden ligt of omdat we normaal barfen maar maar t smaakt ze in ieder geval wel.