Welke KVV kan de kritieken doorstaan??

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Welke KVV kan de kritieken doorstaan??

Deesje
5-sterren
5-sterren

Bericht door Deesje »

ik zou altijd voor de varianten gaan waar gemalen bot in zit en zo weinig mogelijk toevoegingen, carnibest vind ik goed maar jammer dat er rijst in zit.. carnivoer vind ik top, haaksbarf vind ik ook positief omdat ze ook per diersoort alles apart hebben.. qua biologisch bandit en darf, allebei top.. en bij mij zou daar toch al snel het rijtje ophouden.. ik voer nu geen kvv meer, maar vind toch wel dat veel van de goedkopere kvv´s het niet redden bij de duurdere.. hier geldt wat mij betreft toch weer dat je voor kwaliteit betaalt...
HannekeKjell
5-sterren
5-sterren

Bericht door HannekeKjell »

[quote="Deesje"]
carnibest vind ik goed maar jammer dat er rijst in zit.. [/quote]

Carnibest heeft Diabetes varianten en daar zit geen rijst in.
Michelle Vrolijk
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Michelle Vrolijk »

[quote="Deesje"]
ik zou altijd voor de varianten gaan waar gemalen bot in zit en zo weinig mogelijk toevoegingen, carnibest vind ik goed maar jammer dat er rijst in zit.. carnivoer vind ik top, haaksbarf vind ik ook positief omdat ze ook per diersoort alles apart hebben.. qua biologisch bandit en darf, allebei top.. en bij mij zou daar toch al snel het rijtje ophouden.. ik voer nu geen kvv meer, maar vind toch wel dat veel van de goedkopere kvv´s het niet redden bij de duurdere.. hier geldt wat mij betreft toch weer dat je voor kwaliteit betaalt...
[/quote]

Ik vind CB en Bandit erg goed maar Bandit is zo aan de prijs. Carnivoer en Haaksbarf ken ik niet en Darf ook niet. Ik ga ns speuren :). Dank voor de tips! Inclusief de gehaktmolenstip :)
Bullmastiff gek
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Bullmastiff gek »

Hoi, ook ik ben voorstander van carnibest, maar ik heb niet echt honden in maatje chiwawa,, of zo..
Ik heb ruim 2,5 kilo kvv per dag nodig,, dus carnibest krijgen ze wel eens maar ik wissel af met Kivo, en smul.
kivo kost nog minder dan 2 euro de kilo,, zeker als je het zelf gaat halen, en meer kwa gewicht af kan nemen,,
En smul kost ongeveer 45 cent per pakje van 400 gram.
Ik ben er prima tevreden over. Mack krijgt kivo , en af en toe eens carnibest.
En Kay krijgt alles.
Voor de rest krijgen ze altijd nog wat wij over hebben.
sina
1-ster
1-ster

Bericht door sina »

beste mensen,

Ik voer mijn 2 malthezers nu al 4 weken carnivoer,dat haal ik gewoon bij de dierenarts,ze vinden het heerlijk en goedkoop?Wat dacht je van brokken voor de tanden,is niet te betalen en hier zijn ze stapelgek op.

Ook geef ik ze gemalen pens erbij,het ziet er ook allemaal lekker uiit.

Kippennekjes en lamsschouder in stukjes mmmmmmmm.

Ik heb nu ook iets te kauwen besteld,ik geloof ook iets van strotjes,ik ga het even uitproberen.

Mijn zus is ook over gegaan op carnivoer,haalt het in wezup,want ze wonen in hattem.Ze heeft een basstehound van 10 maanden en een cockerspaniel van 10 jaar.Ze vinden het ook heerlijk en........geeft ze vaak een rundervleesbot,nou daar zijn ze een dag of wat wel zoet mee.

Mijn dierenarts,staat er helemaal achter dr.caminada in lelystad.Echt ik ben er helemaal blij mee.

Dus ik vind carnivoer echt goed,ik ge bruikte eerst exqiuse,ook goed,maar carnivoer ziet er naar vlees uit.

dus hier een tevreden mens en natuurlijk de hondjes.

groet sina
HannekeKjell
5-sterren
5-sterren

Bericht door HannekeKjell »

[quote="sina"]
geeft ze vaak een rundervleesbot,nou daar zijn ze een dag of wat wel zoet mee.
[/quote]

Sorry, even off topic...
Rundervleesbotten zijn niet geschikt om te geven.
De tanden / kiezen kunnen erop afbreken en als ze er stukken vanaf krijgen dan kunnen ze daardoor verstopt raken.
Er zijn helaas zelfs honden overleden door het eten van vleesbotten van rund  :'(

Plaats reactie