Nieuw.

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Nieuw.

Pedro98
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Pedro98 »

[quote="Teckel 1"]
Bedankt allemaal voor het welkom :)

Ja, leuk Karin. Kan eigenlijk niet anders hè dat als je vers voert je hier ook terecht komt.
Ik snap het nog niet helemaal "het barfen", maar interessant is het wel en het snappen
komt ook nog wel  ;).

Vandaag heb ik Bonny haar 1ste rauwe ei gegeven. Ze vond het heerlijk en het was binnen
no time op. :wiggle:

[/quote]

Welkom en teckels altijd leuk.

Dat helemaal vers doe ik ook nog niet maar wie weet komt dat nog, en rauw eitje is onze teckel ook gek op vandaag ook nog gehad alleen in een iets ander vorm
Afbeelding

Dit en een kippennek is bij ons het enige wat tot nu toe echt vers is.
Eranthe
4-sterren
4-sterren

Bericht door Eranthe »

Wat een lief gezicht Pedro98.  :biggrin2:
Ik voer mijn teckels (dwerg/kaninchen) allemaal zelf samengestelde maaltijden of prooidieren en het is echt heel erg goed te doen, ook met kleine honden. Ik geef op de dagen dat ik zelf samenstel altijd spiervlees/vleesbot en orgaan. Het zijn natuurlijk geen giga hoeveelheden, maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind en het is echt heel leuk om te doen.
Teckel 1
1-ster
1-ster

Bericht door Teckel 1 »

@Pedro 98. Wat een leuke hond. Dit is zeker Ukkie?
Pedro is ook een kanjer zeg !
Kippennekjes ga ik ook eens proberen.
Maar wat heeft ze nu in haar/zijn bekje? Kippenpootje, kuiken (gok maar wat) ?

@Karin. Morgen wil ik een klein beetje tonijn in water geven. Kan ook wel toch om
langzaam aan te laten wennen? Vrijdag ga ik naar de viswinkel en haal verse vis.

Het ei is niet zo goed bevallen, ze ging er op spugen. Volgende keer maar 1/2 ei
proberen.
Yoghurt vindt Bonny ook erg lekker en dat gaat goed.

Groetjes,
Jenny.
Pedro98
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Pedro98 »

[quote="Eranthe"]
Wat een lief gezicht Pedro98.  :biggrin2:
Ik voer mijn teckels (dwerg/kaninchen) allemaal zelf samengestelde maaltijden of prooidieren en het is echt heel erg goed te doen, ook met kleine honden. Ik geef op de dagen dat ik zelf samenstel altijd spiervlees/vleesbot en orgaan. Het zijn natuurlijk geen giga hoeveelheden, maar met een beetje creativiteit kom je een heel eind en het is echt heel leuk om te doen.
[/quote]

Zijn wel van plan om het te gaan uitbreiden zijn al druk opzoek naar een kleine vriezer.

[quote="Teckel 1"]
@Pedro 98. Wat een leuke hond. Dit is zeker Ukkie?
Pedro is ook een kanjer zeg !
Kippennekjes ga ik ook eens proberen.
Maar wat heeft ze nu in haar/zijn bekje? Kippenpootje, kuiken (gok maar wat) ?

@Karin. Morgen wil ik een klein beetje tonijn in water geven. Kan ook wel toch om
langzaam aan te laten wennen? Vrijdag ga ik naar de viswinkel en haal verse vis.

Het ei is niet zo goed bevallen, ze ging er op spugen. Volgende keer maar 1/2 ei
proberen.
Yoghurt vindt Bonny ook erg lekker en dat gaat goed.

Groetjes,
Jenny.

[/quote]

Ja schatjes zijn het en Ukkie heeft een eendagskuiken in zijn bekkie, en helaas is Pedro niet meer bij ons.

Plaats reactie