Verwende katten...of zijn ze gewoon slim??

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt over het zelf samenstellen voeding voor katten.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re: Verwende katten...of zijn ze gewoon slim??

Nathascha
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nathascha »

dank je! ik ga de moed erin houden!
gewone kipfilet moet madam niet.....ik er zalmolie overheen gedaan....eet ze het wel.  ze is dus een rasechte visliefhebber. Nou ja we proberen gewoon lekker verder alleen vis is op lange termijn ook niet zo slim.
mirdj
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Vis moet je eigenlijk beperken tot 1x per week, maar als ze door de visolie de rest eet is dat natuurlijk een goede optie.
Nathascha
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nathascha »

ze willen alleen maar vis......

Buffy en Alice: 'wijwillenvis wijwillenvis wijwillenvis........' etc  :( :-\ :(

heb ik net super de luxe maaltijd gemalen met 5 kippenekken, 1 dikke kipfilet, en een frummelje lamshart. En wat denken jullie......ZE MOETEN HET NIET  :o
gelukkig heb ik echt maar heel weinig gemalen. Maar sorry, ik gooi er straks toch zalmolie door. Kijken of ze het dan wel willen eten. Dan eten ze maar even teveel vis. helemaal niet eten lijkt me slechter. maar ik hoop dat die haarballen straks wel gaan eten. Wat een verwaande kwasten..haha Tja dat is het risico met katten. Je leven is in elk geval niet saai met zulke monsters in huis  ;D
Lonaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door Lonaa »

En als je nou een super de luxe maaltijd maakt van 5 kippennekken, 1 kipfilet, frummeltje lamshart EN een visfiletje?
Nathascha
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nathascha »

ja zat ik ook al aan te denken. Maar ja wilde eigelijk zonder vis proberen. Maar we hebben bj Alice doorbraak... :D ik heb haar voor de gek gehouden. Ze mauwde om MEER en toen heb ik nog een lepel in haar bakje gedaan zonder zalmolie. En wat denk je??? ze schransde het weer helemaal op! YES wie weet eet ze morgen dan toch wel zonder vis!
Buffy wil weer geen zalmolie dus die heeft dan toch alles gegeten met een kwak blikvoer erdoorheen. Die gaat even in een ander tempo. Maar wie weet ooit...

Ben blij met mijn vleesmolen! :biggrin2: ik herleef mijn tijd weer, toen ik als slagershulp in de slagerij stond! Echt leuk! Dus ik zit nu al te denken aan een volgend menuutje. ik ga eerst mini porties maken. alleen maar kijken en proberen welke combi's een succes gaan worden.

Dat barfen is zo gek nog niet  :)
mirdj
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Het kunnen echt vreselijke mutsen zijn. Hier eten ze de kip variant ook niet van harte, geef ze kipfilet en ze maken ruzie. Ze hebben nu tussendoor voor nood CB gehad, die lieten ze staan maar de kip variant van hun vaste kvv is nog nooit zo snel op geweest. Je moet ze af en toe voor de gek houden, bijvoorbeeld de hoeveelheid vis in de mix langzaam gaan verminderen en een andere smaak vermeerderen. De aanhouder wint vooral als ze zich realiseert dat ze toch niets anders krijgt. Alleen zorgen dat ze niet een paar dagen gaat vasten want dat is voor een kat niet goed.
Limpy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Limpy »

Probeer ook niet te snel te willen gaan, in het begin is het ook niet erg een lepel verse mix te mengen met een lepel blik of vis om ze daarmee over te krijgen... elk begin is er een!

Plaats reactie