Angstige hond

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Angstige hond

Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

Misschien kun je ook nog een trui waar flink jouw lucht aan zit op de grond leggen.
Hij is danwel niet zo van van de dekens enzo, maar nu is alles nieuw voor hem. Misschien dat iets met jouw luchtje hem gerust steld.
Alsof je een pup in zijn nieuwe huis laat wennen.
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

Wat naar dat hij zo reageert na de verhuizing, zoiets verwacht je inderdaad eerder van katten!
DAP band kan ik zeker ook aanraden.
Qua traphekje, ik weet niet of jullie handig zijn, maar ik zou zelf iets maken.
Als Sofi (schofthoogte 62 cm) al over een regulier traphekje stapt, dan zal een Newf dat zeker doen.
Eventueel kan je een deur voor de trap maken, scheelt ook weer in je warmteverlies?

Hoe lang wonen jullie nu al in het nieuwe huis?

Ik weet wel dat ik met Borke na onze verhuizing (hij was toen 3) het alleen thuis blijven weer langzaam heb opgebouwd. Het bleek overigens niet nodig te zijn, maar Borke kende het nieuwe huis goed, hij was bijna altijd mee geweest met klussen, misschien dat dat gescheeld heeft.
Migudu

Bericht door Migudu »

Het gaat al iets beter, we hebben hem net een half uurtje alleen gelaten en hij lag gewoon beneden.
Er zit nu een hekje voor de trap, en als het goed is, kan hij daar niet langs.
Vervelende is nu gewoon dat verhuizing en vuurwerkgedoe samenvallen.
Ik ben er van overtuigd dat het allemaal op zijn pootjes terecht zal komen!

Groetjes,
Gerda

Ps. We wonen hier nu twee weken.

Plaats reactie