Natuurlijk heb ik de zoekfunctie gebruikt, hoe denk je anders dat ik weet dat je bovengronds/ondergronds moet gebruiken enz. Ik vraag óók niet naar wélke groente, ik wilde gewoon de praktische kant van het maken en dat kon ik niet terugvinden. Maar ik zal voortaan beter zoeken...
groentemix-vraagje
Moderator: Lizzy
Re: groentemix-vraagje
Sorry! :notworthy:
Natuurlijk heb ik de zoekfunctie gebruikt, hoe denk je anders dat ik weet dat je bovengronds/ondergronds moet gebruiken enz. Ik vraag óók niet naar wélke groente, ik wilde gewoon de praktische kant van het maken en dat kon ik niet terugvinden. Maar ik zal voortaan beter zoeken...
ik ben na het lezen van tig oudere topics waar het woord in voorkwam gestopt, maar had waarschijnlijk nog verder moeten zoeken...Sorry! 
Laatst gewijzigd door Kemi op zo 23 jan 2011, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: groentemix-vraagje
PooPoo..je hoeft geen sorry te zeggen hoor..Kemi schreef: Hoe maken jullie groentemix? Doen jullie per 'soort groente' pureren en invriezen? Of kwakken jullie alles bij elkaar in de blender en malen maar??
Groenten MIX zegt 't eigenlijk al...'n mix is 'n mengsel van verschillende groentes
heel duidelijk uitgelegd door Lizzy bij:
Barf voor beginners:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 448.0.html
Groente:
Qua groentes kun je alle mogelijke groenten soorten gebruiken. Gebruik alleen geen ui en geen prei en wees matig met knoflook en koolsoorten. Heb je een hond die snel overgevoelig is voor voedsel, kijk dan uit met groenten uit de nachtschade familie (zoals paprika, tomaat, aubergine). Het is mooi om een groentemix te maken van bijv. 10 of 15 of 20 verschillende soorten groenten. Bijvoorbeeld: andijvie, witlof, waterkers, broccoli, courgette, wortel, biet, alfalfa, knoflook, peterselie, pompoen, paksoi, rucola-sla, etc.
Veel plezier met de mixology 8)