Dinobotten
Moderator: Lizzy
Re: Dinobotten
Bedoel je dan die lange staven? want daar zijn de honden geen uren zoet mee, en daar gaat het hun juist om ???
Ik zat zelf nog wel te denken aan een lamsnek, daar waren mijn honden ook lang mee bezig, maar dat zal denk ik wel te duur zijn voor deze mensen, best lastig.
Ik zat zelf nog wel te denken aan een lamsnek, daar waren mijn honden ook lang mee bezig, maar dat zal denk ik wel te duur zijn voor deze mensen, best lastig.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Een gevulde kong, daar kunnen ze ook uren mee zoet zijn.
Een gevulde kong, daar kunnen ze ook uren mee zoet zijn.
Hier niet hoor, leeg is leeg.
Hier ook absoluut geen uren hoewel invriezen de duur wel behoorlijk verlengt.
-
Martine-Tom
Waarom moet een hond uren aaneen bezig zijn met iets, omdat ze dan lekker rustig zijn ofzo?
Maak dan gewoon een flinke wandeling, kunnen ze lekker slapen...das nog veel rustiger :biggrin2:1
Het enige wat mijn hond uren aan 1 stuk doet is slapen
Maak dan gewoon een flinke wandeling, kunnen ze lekker slapen...das nog veel rustiger :biggrin2:1
Het enige wat mijn hond uren aan 1 stuk doet is slapen
Zelf kan ik er wel van meegenieten als mijn honden iets eten waar ze wat langer mee bezig zijn, ze zijn dan naar mijn idee zo lekker aan het kluiven en de tandjes aan het poetsen.
Gooi je 's avonds het avondeten in een bak en ze zijn binnen 3 minuten klaar heb ik dat toch minder.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Met de gedroogde runderkophuid kunnen ze idd. uren bezig zijn. Voor mijn Sheltie's is dat eigenlijk net iets TE hard. Ze vermaken zich er prima mee, maar op een zeker moment zijn ze er echt klaar mee.