Mogens Eliasen boek: "The Wolf's Natural Diet - a Feeding Guide for Your Dog?

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re:Mogens Eliasen boek: "The Wolf's Natural Diet - a Feeding Guide for Your Do

~Joke~
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door ~Joke~ »

Ja die pupvoeding snap ik ook niet. Een pup kan hetzelfde eten als een volwassen hond alleen in het begin iets fijner gemaakt. Dat van die pupvoeding zal ik hem nog eens vragen, ik heb het boek maar dan moet ik het eerst weer even opzoeken om goed beslagen op het ijs te komen ;)
An
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door An »

Ik ben nu in de helft! Ik vind het tot hiertoe echt heel interessant!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

An schreef: Ik ben nu in de helft! Ik vind het tot hiertoe echt heel interessant!
Ben benieuwd naar wat jouw mening is over het totaal! (als je het uit hebt hoor ik het dus graag).
Helen
5-sterren
5-sterren

Bericht door Helen »

Ik vind de redenering van Mogens erg interessant, maar wat ik over wolven gelezen of gezien heb druist daar tegen in. De wolven in Yellowstone, die heb ik gezien tijdens het rijkste seizoen, voorjaar dus. En die sliepen echt de hele dag. Je had geluk als je ze af en toe even rond zag lopen. Jagen deden ze echt niet twee a drie keer per dag. Hooguit twee a drie keer per week en niet de hele roedel gaat jagen maar enkele ervan. En diegenen die gaan jagen varieren.

De films die ik gezien heb over wolven lieten volgens mij ook niet zien dat wolven de hele dag aan de sjouw zijn, integendeel juist?? Vreemd dus, vind ik.

Verder vind ik dat als een hond minder beweging krijgt dan een wolf je toch niet de verhoudingen en samenstelling van het voer moet veranderen, maar gewoon simpelweg de hoeveelheid?

Plaats reactie