Hij heeft inmiddels wel gepoept maar nog geen teken van geel plastic.....
Nog effe wachten dus 8)
Plastic?!?
Moderator: Lizzy
Re: Plastic?!?
jep, kan zo een paar dagen duren hoor! toen Reus dus die paaseitje had gegeten, poepte hij ruim een week zilverpapier stukjes uit, terwijl hij bij de DA een heleboel te eten had gekregen (jamjammie, lekker blikvoer!) en laxeermiddel & norrit tegelijk om hem zoveel mogelijk uit te laten poepen, maar alsnog duurde het zo lang voordat alles er uit was.
mijn vorige hond heeft ooit een piepspeeltje opgegeven, 3 maanden later braakte hij nog stukjes plastic, de da heeft t gelalten en zei dat t er vanzelf uit zou komen
ik kwam er er wel achter dat als ik hem smorgens geen eten gaf t zwaar op zijn maag begon te liggen en dan kwam t er uit, soms met een beetje bloed omdat door t maagzuur dat plastic erg hard werd en dus zijn keel openhaalde
foto's maken had geen zin omdat daar niet alles op te zien is
vanaf die tijd geen plastic piepspeeltjes meer in huis hier
gr
jacqueline
ik kwam er er wel achter dat als ik hem smorgens geen eten gaf t zwaar op zijn maag begon te liggen en dan kwam t er uit, soms met een beetje bloed omdat door t maagzuur dat plastic erg hard werd en dus zijn keel openhaalde
foto's maken had geen zin omdat daar niet alles op te zien is
vanaf die tijd geen plastic piepspeeltjes meer in huis hier
gr
jacqueline
Heb niks voorbij zien komen tot op heden, maar miscchien heb ik het ook niet gezien.... 
Hij heeft er iig schijnbaar geen last van.
Hij heeft er iig schijnbaar geen last van.
Als ik een hond snel wil laten braken geef ik hem een lepel zout.
Raadde iemand bij de DA mij aan nadat mijn hond een injectie a 25 euro had gehad om te braken (had 2 ons sinassnippers met chocola gevreten).
Raadde iemand bij de DA mij aan nadat mijn hond een injectie a 25 euro had gehad om te braken (had 2 ons sinassnippers met chocola gevreten).
'iemand bij de DA', bedoel je iemand die daar werkt en verstand van zaken heeft, of iemand in de wachtkamer ofzo?
zout hoor je wel vaker als braakmiddel, maar hoor/lees toch ook wel erg veel dingen mis kunnen gaan met zout geven. ik zou het risico niet lopen!
ontopic:
het was een m&m verpakking toch? bedoel je zo'n zak waar je ze in de supermarkt in koopt, of zo'n kleintje vanuit een automaat? die laatste zijn volgens mij een beetje papierachtig plastic, zou goed kunnen dat dat in de buik van je hond on herkenbaar geworden is! hondje heeft verder nergens last van gehad, toch?
zout hoor je wel vaker als braakmiddel, maar hoor/lees toch ook wel erg veel dingen mis kunnen gaan met zout geven. ik zou het risico niet lopen!
ontopic:
het was een m&m verpakking toch? bedoel je zo'n zak waar je ze in de supermarkt in koopt, of zo'n kleintje vanuit een automaat? die laatste zijn volgens mij een beetje papierachtig plastic, zou goed kunnen dat dat in de buik van je hond on herkenbaar geworden is! hondje heeft verder nergens last van gehad, toch?