Banaan, madarijnen en ander fruit
Moderator: Lizzy
Re: Banaan, madarijnen en ander fruit
Luna is gek op mandarijnen en bananen. Op alle fruitsoorten eigenlijk
Maar ze krijgt hier altijd maar 1 of 2 stukjes als ik fruit eet.
Hier eten ze beperkt fruit
-
spickenstef
- 4-sterren

- Contacteer:
hier word enkel banaan gegeven daar zijn ze dol op ander fruit hoeven ze niet echt vinden ze niet lekker dus geef ik het ook niet
fruit en groente wordt hier niet gegeten
Appel banaan en kiwi is hier een topper(nou ja de kiwi alleen bij Mirai.. maar die eet zo ongeveer echt ALLES!)
ook Ananas.. maar dan vooral gedroogd....
ook Ananas.. maar dan vooral gedroogd....
Mijn honden krijgen hier regelmatig fruit. Ze vinden het heerlijk
Aardbei en kiwi zijn favoriet.

Aardbei en kiwi zijn favoriet.

Hier ook een fruithondje.
Appels, aardbeien, banaan, kersen, pruimen, eigenlijk alles. Sally kan in eens heeeeel netjes zitten, als ik fruit heb.
Appels, aardbeien, banaan, kersen, pruimen, eigenlijk alles. Sally kan in eens heeeeel netjes zitten, als ik fruit heb.
Geven jullie kersen gewoon met pit en kan dit geen kwaad? Die pitten weerhouden mij er tot op heden van ze te voeren.
Ik "deel" met m'n hond, als ik fruit eet. De pitten haal ik eruit.Elies schreef: Geven jullie kersen gewoon met pit en kan dit geen kwaad? Die pitten weerhouden mij er tot op heden van ze te voeren.
Ik ook. Favoriet zijn hier banaan, framboos en verse ananasLonaa schreef: Ik "deel" met m'n hond, als ik fruit eet. De pitten haal ik eruit.![]()
Appel, banaan, aardbei.Nijl schreef: Ik ook. Favoriet zijn hier banaan, framboos en verse ananas
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
als ik het geef is het zonder pit, als ze het stelen met pit, maar die komen er nadien wel weer uit hoor langs de achterkantElies schreef: Geven jullie kersen gewoon met pit en kan dit geen kwaad? Die pitten weerhouden mij er tot op heden van ze te voeren.