Ja feestelijk ziet het er wel uit... Hahaha.
Misschien toch maar voor groene mix gaan en aparte rode mix maken.
Bieten mixen is trouwens echt raar. Mijn schoonzusje was hier op dat moment en dacht dat ik hertenhart aan het mixen was.
Je had haar gezicht moeten zien! Eigenlijk had ik ja moeten zeggen maargoed.
In ieder geval, ik ben echt blij dat ik hier zoveel informatie over groenten gevonden heb!
Enorm handig als je een leek bent in versvoeren. Nu ben ik zelf ook weer een stapje verder.
Onzekerheid Groentenmix...
Moderator: Lizzy
Re: Onzekerheid Groentenmix...
Waarom dan? Je weet toch hoeveel bietjes je erin hebt gedaan? Dat is niet ineens meer als je mix toevallig de kleur van 1 van je ingredienten aanneemt....202Spots schreef: En daarom gebruik ik weinig bietjes en weinig rode kool.
of ik doe het als laatse erbij in 1 of 2 bakjes inplaats van allemaal...
Puur vanwege de kleur?202Spots schreef: En daarom gebruik ik weinig bietjes en weinig rode kool.
Jara heeft net 4 weken rode groentemix op....vanavond weer groene maken...je moet een beetje blijven afwisselen 
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Waarom? Wat maakt de kleur van je groentemix nou uit? ???202Spots schreef: En daarom gebruik ik weinig bietjes en weinig rode kool.
Komkommer heeft een groot basenoverschot, daarom vind ik het wel waardevol en voer ik het regelmatig.Komkommer houden voor de melange zeg maar.