Sally wil geen vis.
Moderator: Lizzy
-
robbiekomvoor
- 5-sterren

Re: Sally wil geen vis.
De zalmmix van b.v.kiezebrink is kop en staart,maar dan gemalen,wat is daar mis mee? 
Ik vind alle vlees en vis gemalen niet ideaal. Het passeert de maag veel te snel, de maag hoeft nauwelijks werk te verrichten en honden hebben na het eten van gemalen spul ook sneller honger. Als je het zelf maalt, weet je in ieder geval nog welke kwaliteit er in de vleesmolen gaat dus dat is dan weer te prefereren boven kant en klaar gemalen spul Want koop je gemalen mixen, weet je niet wat je geeft en ik vind dat persoonlijk echt niks. Ik ben onder andere gaan barfen juist omdat ik wil weten wat mijn honden eten en ik wil weten welke kwaliteit ze binnen krijgen.
Dank je wel voor je uitleg Lizzy.Lizzy schreef: Ik vind alle vlees en vis gemalen niet ideaal. Het passeert de maag veel te snel, de maag hoeft nauwelijks werk te verrichten en honden hebben na het eten van gemalen spul ook sneller honger. Als je het zelf maalt, weet je in ieder geval nog welke kwaliteit er in de vleesmolen gaat dus dat is dan weer te prefereren boven kant en klaar gemalen spul Want koop je gemalen mixen, weet je niet wat je geeft en ik vind dat persoonlijk echt niks. Ik ben onder andere gaan barfen juist omdat ik wil weten wat mijn honden eten en ik wil weten welke kwaliteit ze binnen krijgen.
Je hebt inderdaad wel een goed punt.