Arme Pinkel......
Moderator: Lizzy
Re: Arme Pinkel......
Papje zit er nog niet op. We gaan dat vanmiddag dicht plamuren, als het voor de 2de keer gaan verbinden. Ik wilde niet gelijk weer het verband eraf halen.....
Och het arme ding
Onze Knötte had van de winter een hevige bloeding nadat een andere hond in haar poot had gebeten. Een of andere ader geraakt. We hebben het een flinke tijd moeten stelpen tot het stopte met bloeden. Ze kon niet meer meelopen de volgende dag (het gebeurde tijdens een bivak), want zodra ze ging draven begon het weer te bloeden, maar zolang ze rustig bleef ging het goed. Ze is mee naar huis gegaan en we hebben er niets aan gedaan (alles wat je erop smeert in de winter bevriest onmiddellijk en geeft meer kans op bevriezing van de huid). De week daarop kon ze gelukkig alweer weer mee. Hier likken zowel de hondjes zelf, als andere hondjes bij elkaar wondjes uitvoerig schoon en volgens mij helpt dat ook de genezing. Sterkte met Pinkel!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Vergeet niet daarna een kusje erop te doenLizzy schreef: Papje zit er nog niet op. We gaan dat vanmiddag dicht plamuren, als het voor de 2de keer gaan verbinden. Ik wilde niet gelijk weer het verband eraf halen.....
- Pauline
- 5-sterren

Sterkte ermee Liz!
voor Pinkel.
Pff das schrikken! Sterkte met de patient!
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ach gos, wijffie toch. Beterschap voor je poedeltje!
Pinkeltje, pinkeltje, wat ben je toch een pechvogeltje
ik hoop dat het gauw weer goed met je gaat.
Wat eng! Ik zou de hele buurt bij elkaar krijsen als er ineens veel bloed uit mn huisdier komt, maar jullie blijven rustig en koel en leggen een drukverband aan, allemaal zaken waarbij je moet nadenken.
Hechten kan volgens mij pas binnen zoveel uur, maar is een steristrip of zwaluwvleugel niets? Mss even velletje scheren, maar met zo'n ding blijven de wondranden wel beter bij elkaar. Als je de wond niet helemaal afplakt, maar alleen haaks zo'n ding erop zet, kan er nog wel wondvocht en mogelijke troep uit.
Hechten kan volgens mij pas binnen zoveel uur, maar is een steristrip of zwaluwvleugel niets? Mss even velletje scheren, maar met zo'n ding blijven de wondranden wel beter bij elkaar. Als je de wond niet helemaal afplakt, maar alleen haaks zo'n ding erop zet, kan er nog wel wondvocht en mogelijke troep uit.
Tja Van Zetten die kan goed rekenen en schrijven!
Heb je genoeg verband en vetwrap in huis voor het weekend en evt een kap of zo'n zachte kap?
Anders moet je maar even bellen!
Ik ben benieuwd hoe het nu gaat!
Heb je genoeg verband en vetwrap in huis voor het weekend en evt een kap of zo'n zachte kap?
Anders moet je maar even bellen!
Ik ben benieuwd hoe het nu gaat!
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ach met recht een pechvogeltje. Hoe kan haar poot nou klem zitten als Leo ze op de stoel zet. Hier super resultaten met honing (die mensen eten) Waar zit de wond? beterschap voor Pinkel 
jeetje waar heeft ze dat aan opengehaald in de auto? Ik hoop dat het snel geneest 
oh jakkes! beterschap voor pinkel haar pootje!!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Achossie, arme Pinkel
en arme jullie, wat zal Leo geschrokken zijn van het bloedbad!
Beterschap Pinkel!
Beterschap Pinkel!
Beterschap voor jullie meisje