Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn..geen pups(foto's pag 7, ENG)
Moderator: Lizzy
Re: Ook voor ons heeft het niet zo mogen zijn.....geen pups
Wat triest en ontzettend balen! Ik ga duimen voor Jet 
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat ontzettend verdrietig! Veel sterkte de komende 24u en daarna!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Oh wat ontzettend *censuur*
Ik ga heeeeeeeel hard duimen voor Jet!!!!
Ik ga heeeeeeeel hard duimen voor Jet!!!!
Wat jammer joh, maar fijn dat ze er nog is, ik ga voor jullie duimen!
Ohw Erna...

Ik ga me drie maal in de rondte duimen voor Jet!!
Sterkte

Ik ga me drie maal in de rondte duimen voor Jet!!
Sterkte
Wat ontzettend "ruk" 
Hier draaien de duimen,....
Sterkte
Hier draaien de duimen,....
Sterkte
AiErna schreef: We zijn er nog niet. Ze is stabiel maar nog heel wankel. De vraag is of er nabloedingen gaan komen. Als die komen dan wordt het heel spannend omdat er bijna geen weefsel is om te kunnen hechten. Daarnaast is het de vraag wat de bacterieen in het bloed gaan doen. We gaan een spannende 24 uur tegemoet.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Wat een verdrietig bericht!
Heel veel sterkte gewenst voor de komende periode, in het bijzonder voor de komende 24 uur. 
Jeetje....

Ik ga keihard voor julie duimen dat jullie Jet er door komt. Arme meid!
Ik ga keihard voor julie duimen dat jullie Jet er door komt. Arme meid!
- - Judith -
- 5-sterren

Heel veel sterkte en beterschap voor kleine Ketettie
. Ik duim heel hard dat je haar morgen weer thuis hebt.
-
Anthraciet
- 5-sterren

Jezus wat ontzettend kleute zeg!

Hier gaan de duimen ook voor jullie en voor Jetje en ik wil jullie heel veel sterkte wensen met deze grote tegenslag!

Hier gaan de duimen ook voor jullie en voor Jetje en ik wil jullie heel veel sterkte wensen met deze grote tegenslag!
- Charlie Angel
- Moderator
Verdorie Erna wat een ontzettend verdrietig bericht geen pups van Jet.....

We gaan hier snoeihard duimen dat Jet er in ieder geval goed doorheen gaat komen, heel veel sterkte voor jullie.
We gaan hier snoeihard duimen dat Jet er in ieder geval goed doorheen gaat komen, heel veel sterkte voor jullie.
Ik ben inmiddels bijgepraat door de kliniek en Jet is stabiel maar heel zwak. Het wordt echt erop of eronder. Inmiddels zijn de eerste foto's van haar baarmoeder die er uitgehaald is ook gearriveerd maar die wil ik niet op internet zolang Jet op het randje ligt.
Het is zoveel dat het niet te behappen is en dus nemen we stapje voor stapje...ieder uur dat ze stabiel blijft heeft de wond de kans om te genezen en sterker te worden zodat de kans op bloedingen afneemt. Daarnaast moet haar lichaam de afvalstoffen van de bacterieen gaan afvoeren. Laten we hopen dat ze daar sterk genoeg voor is. Daarna zien we wel weer verder wat de schade is.
Het is zoveel dat het niet te behappen is en dus nemen we stapje voor stapje...ieder uur dat ze stabiel blijft heeft de wond de kans om te genezen en sterker te worden zodat de kans op bloedingen afneemt. Daarnaast moet haar lichaam de afvalstoffen van de bacterieen gaan afvoeren. Laten we hopen dat ze daar sterk genoeg voor is. Daarna zien we wel weer verder wat de schade is.
Oh hemel, wat vreselijkErna schreef: Ik ben inmiddels bijgepraat door de kliniek en Jet is stabiel maar heel zwak. Het wordt echt erop of eronder. Inmiddels zijn de eerste foto's van haar baarmoeder die er uitgehaald is ook gearriveerd maar die wil ik niet op internet zolang Jet op het randje ligt.