je hebt nog 29086392 pogingen te gaanMigudu schreef: Nou...poging 1 is mislukt, lijkt het.
2 Blikjes van hun favo natvoer, een eetlepel kvv door de helft erdoor gevorkt. En? Neus ophalen en weglopen.
Groetjes,
Gerda
Stel...(update 03-09)
Moderators: koekje, pearlsofpassion
Re: Stel...(update 31-08)
Tja dan wordt t een gevalletje "jammer dan" vanavond eten we t zelfde 8)Migudu schreef: Nou...poging 1 is mislukt, lijkt het.
2 Blikjes van hun favo natvoer, een eetlepel kvv door de helft erdoor gevorkt. En? Neus ophalen en weglopen.
Groetjes,
Gerda
Ze vallen echt niet zomaar om als ze s een maaltje overslaan, en ja ik weet van leververvetting en aanverwanten maar een gezonde kat die niet extreem obese is kan imo best een keertje overslaan.
Voor mij ligt de grens [bij m'n bijna alleseters] meestal bij de 3de weigering -bij 2 maaltijden/dag- dan krijgt de weigeraar wat later een klein hapje om t systeem een beetje op gang te houden
-
Migudu
Ja, ik weet het, maar voer wegpleuren is ook niet mijn hobby.
Morgen probeer ik het weer.
Morgen probeer ik het weer.
-
Migudu
Heeft een kat die zwaar is dan meer kans op leververvetting?
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Volgens mij krijgen dikke katten idd eerder leververvetting maar niet van 1x een maaltijd overslaan. Of 2x.
Ik gooi overigens vrijwel nooit iets weg, wat de katten niet eten gaat naar de honden. Hebben die ook een keer een mazzeltje
Ik gooi overigens vrijwel nooit iets weg, wat de katten niet eten gaat naar de honden. Hebben die ook een keer een mazzeltje
-
Migudu
Een van de twee bordjes is bijna leeg.! Geen idee door wie, maar goed.
Groetjes,
Gerda
Groetjes,
Gerda
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

-
Migudu
Tja..wie weet 
Waarschijnlijk is er nu maar één die er van gegeten heeft.
Gerda
Waarschijnlijk is er nu maar één die er van gegeten heeft.
Gerda
Is er toch 1 hoor, positief blijven denken!
Pff, wat ben ik blij met mn kliko´s.
Denk niet dat migudu het erg zal vinden als de heren het echt niet blieven, kun je het evt drogen voor hem...
Pff, wat ben ik blij met mn kliko´s.
Denk niet dat migudu het erg zal vinden als de heren het echt niet blieven, kun je het evt drogen voor hem...
"zien eten doet eten" & "als er 1 schaap over de dam is volgen er meer"
Die spreuken zullen vast een kern van waarheid hebben. Gaat vast helemaal goed komen!
Die spreuken zullen vast een kern van waarheid hebben. Gaat vast helemaal goed komen!
-
Migudu
Re: Stel...(update 03-09)
Het lijkt er op dat 3 van de 5 er toch van zijn gaan eten.
Matig en traag, maar het is toch steeds op.
Ik ga nog even door op deze manier.
Ook heb ik ze bijna van de Royal Canin af en aan de Orijen, deze vallen ook niet bij allemaal goed, maar dan gaan ze maar kiezen.
Omdat Flynn wat niezerig is en Stilgar herstellende van een operatie ga ik wat voorzichtig te werk. RC wilde ik al afschaffen, ondanks dat ze het lekker vinden,
ik heb iets tegen dat merk gekregen.
Groetjes,
Gerda
Matig en traag, maar het is toch steeds op.
Ik ga nog even door op deze manier.
Ook heb ik ze bijna van de Royal Canin af en aan de Orijen, deze vallen ook niet bij allemaal goed, maar dan gaan ze maar kiezen.
Omdat Flynn wat niezerig is en Stilgar herstellende van een operatie ga ik wat voorzichtig te werk. RC wilde ik al afschaffen, ondanks dat ze het lekker vinden,
ik heb iets tegen dat merk gekregen.
Groetjes,
Gerda
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Kijk, met een zoet lijntje komen we er wel!
Ik heb ook het een en ander tegen RC. En wel dat mijn katten op dat voer allemaal, simultaan, last van gruis en nieren kregen. De een erger dan de ander maar voor 5 katten waarvan er 4 geen familie van elkaar waren, en van verschillende leeftijden en achtergronden, vond ik dat toch wel heeeeel toevallig. Temeer daar de problemen bij een barf-dieet gelijk vand e baan waren en ook niet meer terug kwamen.
Ik heb ook het een en ander tegen RC. En wel dat mijn katten op dat voer allemaal, simultaan, last van gruis en nieren kregen. De een erger dan de ander maar voor 5 katten waarvan er 4 geen familie van elkaar waren, en van verschillende leeftijden en achtergronden, vond ik dat toch wel heeeeel toevallig. Temeer daar de problemen bij een barf-dieet gelijk vand e baan waren en ook niet meer terug kwamen.
-
Migudu
Hun hele marketing en het enorme assortiment, ik weet het niet. 
Orijen is vrij prijzig, maar het schijnt van de brokken een van de minst slechte te zijn, die houd ik er dus voorlopig in.
En voor de rest ga ik gewoon verder met hoe ik het nu doe.
Groetjes,
Gerda
Orijen is vrij prijzig, maar het schijnt van de brokken een van de minst slechte te zijn, die houd ik er dus voorlopig in.
En voor de rest ga ik gewoon verder met hoe ik het nu doe.
Groetjes,
Gerda
't zal wel aan het ras liggen
Hier ook zo'n miepert maar hij moet maar eten wat de pot schaft. De grens ligt bij mij ook op 2 keer niet eten (2x per dag voeren) en dan de 3e weer weigeren dan zorg ik dat ik wat achter de hand heb zodat hij een uurtje later iets krijgt waarvan ik weet dat hij het lust. Soms laat hij ook dingen staan die hij gisteren nog wel lustte.... Hij staat overigens wel volledig op vers maar wel een beperkt assortiment (2 smaken CB 1 smaak bibi en soms als meneer zin heeft bosduif en eend van de kiezebrink mixen) maar ik ben allang blij dat het zo gaat.