Lucky Dog

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot het zelf samenstellen voeding.

Moderator: Lizzy

Re:Lucky Dog

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Truus schreef: Kijk..... ::)....het is natuurlijk lekker goedkoop maar je geeft echt rotzooi aan je hond. Het is geen
Nou, het lijkt per blik misschien goedkoop, maar als je naar de aanbevolen hoeveelheden kijkt kun je voor die centen makkelijk een goede KVV voeren.
Truus
5-sterren
5-sterren

Bericht door Truus »

Angelique schreef: Nou, het lijkt per blik misschien goedkoop, maar als je naar de aanbevolen hoeveelheden kijkt kun je voor die centen makkelijk een goede KVV voeren.
Dat heb je heel goed gezien! ;)
Lupa

Bericht door Lupa »

Angelique schreef: Nou, het lijkt per blik misschien goedkoop, maar als je naar de aanbevolen hoeveelheden kijkt kun je voor die centen makkelijk een goede KVV voeren.
wat zou zo een blik kosten?
50 cent? daar hebje de dus zeker 2 van nodig 9als ze groot blikken zijn) dus 1 euro .
ik voer hier voor 1,30 per dag 3 honden (1 grote en 2 kleine) carnibest en samengesteld
Kwetteraar
1-ster
1-ster

Bericht door Kwetteraar »

Bedankt voor de informatie. Ik ga op zoek naar "echt vlees" als hondenvoeding.

En sorry voor de foute posting.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Kwetteraar schreef:

En sorry voor de foute posting.
Maakt niet uit, we zijn weer even leuk bezig geweest ;D

Kijk om te beginnen in het vriesvak van je supermarkt, de meesten verkopen wel rodi oid. Je kunt ook via de websites van de verschillende fabrikanten van andere merken verkooppunten vinden bij jou in de buurt.
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

Kwetteraar schreef: Bedankt voor de informatie. Ik ga op zoek naar "echt vlees" als hondenvoeding.
Wat zal je hond blij zijn :D
rees

Bericht door rees »

Ik denk dat we allemaal wel eens fout bezig zijn geweest :-[ (ik zeer zeker )voor dat we er achter kwamen dat vers voer gewoon beter is voor je honden.

En als je wat wil weten vraag je het gewoon er zijn hier genoeg mensen die je graag willen helpen.
tieneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door tieneke »

rees schreef: Ik denk dat we allemaal wel eens fout bezig zijn geweest :-[ (ik zeer zeker )voor dat we er achter kwamen dat vers voer gewoon beter is voor je honden.
Wat denk je wat de meeste mensen van Bp voerden voor we ook het licht zagen ;)
postduiven 74
1-ster
1-ster

Re: Lucky Dog

Bericht door postduiven 74 »

Ik heb de negatieve problemen niet ondervonden en geef mijn honden al een tijd brokken van de aldi en

niet vanwege de lage prijs Het drinkgedrag is niet veranderd  En de ontlasting is prima

Wij hebben een hollandse herder  en een kooiker hondje. Al 40 jaar heb ik een of twee honden
moniqueo
4-sterren
4-sterren

Bericht door moniqueo »

postduiven 74 schreef: Ik heb de negatieve problemen niet ondervonden en geef mijn honden al een tijd brokken van de aldi en

niet vanwege de lage prijs Het drinkgedrag is niet veranderd  En de ontlasting is prima

Wij hebben een hollandse herder  en een kooiker hondje. Al 40 jaar heb ik een of twee honden
Nou,fijn voor jullie :D
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

postduiven 74 schreef: Ik heb de negatieve problemen niet ondervonden en geef mijn honden al een tijd brokken van de aldi en

Leuk een kooikerhondje, ik heb er twee, maar ga je nu barfen met de honden?
*Marga*
5-sterren
5-sterren

Bericht door *Marga* »

Ik keek even naar het begin van die topic jeetje uit 2005  ;)
Mevroi Kruim
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mevroi Kruim »

Leuke honden.
Maar eh... als je zo tevreden bent over je Aldi-br*k, wat kom je dan doen op een versvoerforum?
roksefloks
4-sterren
4-sterren

Bericht door roksefloks »

*Marga* schreef: Ik keek even naar het begin van die topic jeetje uit 2005  ;)
Ja, de postduif heeft hem even uit de mottenballen gehaald. :D
Souris
3-sterren
3-sterren

Bericht door Souris »

Ik denk dat heel veel mensen in hun ogen geen problemen ondervinden als de honden brokjes van een willekeurige winkel cq merk krijgen.
Als je niet weet hoe het eruit kan zien als je echt goed voert kan ik me zo voorstellen dat je dit niet onder de noemer problemen vind vallen.... sja...
Ik geloof dat het Mogens Eliassen was die dit voorbeeld schetste over honden en mensen die jaren op aardappels leven, het is het verschil tussen surive and thrive....

Plaats reactie