Nou, het lijkt per blik misschien goedkoop, maar als je naar de aanbevolen hoeveelheden kijkt kun je voor die centen makkelijk een goede KVV voeren.Truus schreef: Kijk.........het is natuurlijk lekker goedkoop maar je geeft echt rotzooi aan je hond. Het is geen
Lucky Dog
Moderator: Lizzy
- Angelique
- 5-sterren

Re:Lucky Dog
Dat heb je heel goed gezien!Angelique schreef: Nou, het lijkt per blik misschien goedkoop, maar als je naar de aanbevolen hoeveelheden kijkt kun je voor die centen makkelijk een goede KVV voeren.
-
Lupa
wat zou zo een blik kosten?Angelique schreef: Nou, het lijkt per blik misschien goedkoop, maar als je naar de aanbevolen hoeveelheden kijkt kun je voor die centen makkelijk een goede KVV voeren.
50 cent? daar hebje de dus zeker 2 van nodig 9als ze groot blikken zijn) dus 1 euro .
ik voer hier voor 1,30 per dag 3 honden (1 grote en 2 kleine) carnibest en samengesteld
-
Kwetteraar
- 1-ster

Bedankt voor de informatie. Ik ga op zoek naar "echt vlees" als hondenvoeding.
En sorry voor de foute posting.
- Angelique
- 5-sterren

Maakt niet uit, we zijn weer even leuk bezig geweestKwetteraar schreef:
Kijk om te beginnen in het vriesvak van je supermarkt, de meesten verkopen wel rodi oid. Je kunt ook via de websites van de verschillende fabrikanten van andere merken verkooppunten vinden bij jou in de buurt.
Wat zal je hond blij zijnKwetteraar schreef: Bedankt voor de informatie. Ik ga op zoek naar "echt vlees" als hondenvoeding.
-
rees
Ik denk dat we allemaal wel eens fout bezig zijn geweest
(ik zeer zeker )voor dat we er achter kwamen dat vers voer gewoon beter is voor je honden.
En als je wat wil weten vraag je het gewoon er zijn hier genoeg mensen die je graag willen helpen.
En als je wat wil weten vraag je het gewoon er zijn hier genoeg mensen die je graag willen helpen.
Wat denk je wat de meeste mensen van Bp voerden voor we ook het licht zagenrees schreef: Ik denk dat we allemaal wel eens fout bezig zijn geweest(ik zeer zeker )voor dat we er achter kwamen dat vers voer gewoon beter is voor je honden.
-
postduiven 74
- 1-ster

Re: Lucky Dog
Ik heb de negatieve problemen niet ondervonden en geef mijn honden al een tijd brokken van de aldi en
niet vanwege de lage prijs Het drinkgedrag is niet veranderd En de ontlasting is prima
Wij hebben een hollandse herder en een kooiker hondje. Al 40 jaar heb ik een of twee honden
niet vanwege de lage prijs Het drinkgedrag is niet veranderd En de ontlasting is prima
Wij hebben een hollandse herder en een kooiker hondje. Al 40 jaar heb ik een of twee honden
Nou,fijn voor julliepostduiven 74 schreef: Ik heb de negatieve problemen niet ondervonden en geef mijn honden al een tijd brokken van de aldi en
Leuk een kooikerhondje, ik heb er twee, maar ga je nu barfen met de honden?postduiven 74 schreef: Ik heb de negatieve problemen niet ondervonden en geef mijn honden al een tijd brokken van de aldi en
Ik keek even naar het begin van die topic jeetje uit 2005 
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Leuke honden.postduiven 74 schreef: Ik heb de negatieve problemen niet ondervonden en geef mijn honden al een tijd brokken van de aldi en
Maar eh... als je zo tevreden bent over je Aldi-br*k, wat kom je dan doen op een versvoerforum?
- roksefloks
- 4-sterren

Ja, de postduif heeft hem even uit de mottenballen gehaald.*Marga* schreef: Ik keek even naar het begin van die topic jeetje uit 2005![]()
Ik denk dat heel veel mensen in hun ogen geen problemen ondervinden als de honden brokjes van een willekeurige winkel cq merk krijgen.
Als je niet weet hoe het eruit kan zien als je echt goed voert kan ik me zo voorstellen dat je dit niet onder de noemer problemen vind vallen.... sja...
Ik geloof dat het Mogens Eliassen was die dit voorbeeld schetste over honden en mensen die jaren op aardappels leven, het is het verschil tussen surive and thrive....
Als je niet weet hoe het eruit kan zien als je echt goed voert kan ik me zo voorstellen dat je dit niet onder de noemer problemen vind vallen.... sja...
Ik geloof dat het Mogens Eliassen was die dit voorbeeld schetste over honden en mensen die jaren op aardappels leven, het is het verschil tussen surive and thrive....