Doet iedereen ze in de keukenmachine?
Ik geef ze zo, om lekker te knagen.
In het begin werd er gekeken alsof het hondetende-oranje dingen waren, maar inmiddels wordt er met smaak van geknabbeld.
wortel
Moderator: Lizzy
-
Miranda 1
- 5-sterren

Re: wortel
Ik kook ze, want ik heb geen keukenmachine. En voor de staafmixer zijn ze echt te hard. Een blender staat nog op mijn verlanglijstje.
-
Martine-Tom
Tom krijgt ze gemalen in zijn groentemix en hij krijgt er ook met enige regelmaat gewoon 1 om op te knagen.
Grappig, ik schil ze altijd voor de hond. Vroeg me de vorige keer met schille ook eens af of dat voor de hond ook moest.. nah, heb ik me antwoord

Het is inderdaad zeker niet abnormaal om in België wortels te schillen 
Het is een persoonlijke keuze/smaak zeker? Of gewoon van thuis aangeleerd...maakt niet uit.
Ik denk wel dat je een wortel niet hoeft te schillen voor een hond.
En je kan kiezen of je hem rauw of gekookt geeft. Als je hem rauw wil geven kan je hem ook eventueel mixen.
Ik heb ergens gelezen dat een hond daar dan beter voedingsstoffen kan uit halen.
Het is een persoonlijke keuze/smaak zeker? Of gewoon van thuis aangeleerd...maakt niet uit.
Ik denk wel dat je een wortel niet hoeft te schillen voor een hond.
En je kan kiezen of je hem rauw of gekookt geeft. Als je hem rauw wil geven kan je hem ook eventueel mixen.
Ik heb ergens gelezen dat een hond daar dan beter voedingsstoffen kan uit halen.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:

heerlijk!!!