"KIVO is een unieke samengestelde diepvriesmaaltijd met als voornaamste ingrediënt en belangrijkste bron van hoogwaardig eiwit: kip. Dit aangevuld met goed verteerbare groenten, rijst, vetten, vitamines en mineralen".
De samenstelling spreekt mij niet aan, dus ook niet voor een nierpatient, nog even los van de info die Nadia gaf.
Ik denk overigens dat prijs en kwaliteit weldegelijk iets over elkaar zeggen. In die zin: je kunt bagger verkopen voor heel veel geld, duur betekent niet noodzakelijk dat het z'n geld waard is! De prijzen rijzen af en toe de pan uit.. Maar iets wat heel goedkoop is, terwijl het wel geproduceerd wordt om de kost er mee te verdienen (zowel de producent en al wat daar aan vooraf ging, als de wederverkopers) dat moet zeer goedkope grondstoffen bevatten. En dat zijn nou eenmaal niet de filets van de kip zal ik maar zeggen
Ik zou ofwel zelf gaan samenstellen of een zelfsamengesteld menu tot kvv laten maken (zie http://www.darf.info/pages/darf.php en misschien zijn er nog anderen die dit doen?)